Exist

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Elin - 25 februari 2013 19:25

Hej lära människor!

Ojojoj vad överdrivet positivt dedär lät då... Nepp, nu ska vi inte ljuga. Jag är väl inte på särskilt jättebra humör. Inledde dygnet med att vakna vid halv fyra pga jättekonstiga drömmar och somnade inte förrän vid halv sex igen pga en massa bultsaxar och kugghjul som fyllde rummet. Hann sova i 19 minuter innan jag vaknade av en dröm där jag försovit mej. 

Första delen av dagen som följde rann det oavbruter en massa snor ur min näsa, mittendelen fortsatte det rinna men inte nog med det fick jag huvudvärk också. När jag kom hem slutade näsan rinna och när jag störtat ner i fåtöljen låg jag där i 2,5 timmar. Endast en kissepaus i mitten. 


Så har min dag sett ut. Och jaaa, jag är nååååågot förkyld å konstig. Jag hoppas för er skull att ni är friska i alla fall. Får se hur länge min familj håller sig frisk efter att jag hostade ner jyllis hemkunskapsuppgift hehehhehe ^^


Detta är för övrigt min häst och med denna bild säger jag hejdå och antagligen gonatt oxå

 


 

Av Elin - 25 februari 2013 16:15

Här har vi då en bra låt. Om inte jag minns helt fel var det ett tag sedan jag la ut lite go musik, så varsegoda! ;)


Sonic Syndicate - Powershift

http://www.youtube.com/watch?v=e1paHht1QGY


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards