Exist

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Elin - 28 februari 2013 18:16

Inleder den påbörjade friskheten med en liten LOL-video ^^ ANKSPECIAL!


http://www.youtube.com/watch?v=7023YYyrJGw


 

Av Elin - 28 februari 2013 17:54

Hejsanhejsan! Som ni märkte bloggade jag inte igår och i förrgår var det ett inlägg som inte var särksilt intressant. 


Har nu börjar piggna till efter min förkyldning och ett huvud som innan vägde typ 999999 ton, efter att ha vilat och käkat frukt i två och en halv dag. I tisdags sov jag typ hela dagen och igår försökte jag komma ut lite och försöka piggna till. Var till och med på brinellskolans konsert i går kväll, men mådde inte så jättebra efter den. Tror jag inte var tillräckligt frisk för att sitta där och lyssna egentligen, men bra var den i alla fall!

I morse gick jag upp som vanligt och skulle "känna efter" hur jag mådde, men kände mej fortfarande konstig i huvudet och var rädd att jag skulle få sån extrem huvudvärk som jag fick i måndags så stannade hemma idag också för att vila upp mej och nu på eftermiddagen piggnade jag till ordentligt så så som det ser ut nu så ska jag till skolan imon igen ;) 


Kan nog nästan börja förbereda avskedfesten till min förkyldning och konstiga bassilusker som typ gjort hela huvudet konstigt. Fått ont i huvudet så fort jag börjat tänka typ och när jag gjort nåt som inte innebär vila har huvudet vägt flera ton. Men nu är det förhoppningsvis slut med det!! :D


 

När jag inte pratat på ett tag låter jag som en anka som satt en pinne i halsen, just sayin'


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards