Exist

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Elin - 1 mars 2013 21:36

Förlåt att jag är lite sen. Lovade ju nästan ett till inlägg idag men glömde bort hehe... Åkte till en glass"kiosk" i närheten som hade fredagsöppet och sedan skulle pappa lyssna på ugglor så jag satt i bilen och sov. 


Tänkte jag skulle svara på lite frågor som inte är värda ett helt inlägg var. Lite random frågor som handlar om allt och inget


Gillar du pannkakor? - Jaaa, såklart!
Ankor vs Sniglar - Ankor. Sniglar är mer söta att titta på, ankor uppskattar gos och sådant mer än sniglar, vad jag förstått
Vem är din favvo-karaktär i Hitta Nemo? - Haha... jadu... Någon av hajen Burce's kompisar kanske? Eller Doris? ^^
Gillar du Hitta Nemo? - Var ett tag sedan jag såg den, men den är helt okej vad jag kommer ihåg
Har du sett Hitta Nemo 2? - Finns det ens en hitta nemo 2?? Nä, jag har inte sett. 
Favoritfilm? - Sagan om Ringen, the Hobbit, Monty Python-filmerna, Mr Bean... Komedier och Sagan om ringen-filmer helt enkelt :D
Favoritbok? - Denna var svår... Harry Potter, Twilight (dock är min twilightfangirltid över) och the Hunger Games Triology
Gillar du bubblor? - Jaa, varför inte? XD      

 

Av Elin - 1 mars 2013 17:56

Första mars. En månad sedan det var första februari. En månad tills man får luras HIHIHIHIHI. 


Idag gick jag till skolan. Dagen inleddes med py little pony-diskussion innan biologin satte igång. Japp, du läste rätt. My Little Pony.

I alla fall... dagen flöt på bra och efter skolan spelade jag ju pianolektion och hornlektion som vanligt. Har även börjar fundera på vad jag ska ha för låt på uttagningen/audition till musiktillägget som är den 23 mars. Har ju tänkt att välja en musikkurs utöver min naturvetenskapliga inriktning på gymnasiet, och man är tvungen att göra ett teori- och gehörsprov samt en provspelning/-sjungning. 


Slänger nog upp nåt litet inlägg lite senare kanske. Har ju lite önskerubriker kvar att göra inlägg om ;) Tjingeling!


 


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards