Exist

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Elin - 2 mars 2013 17:32

God eftermiddag/kväll :) 


Har ännu inte fått in nåra tips/idéer/förslag/synpunkter/reaktioner på detta viktiga inlägg. *Syft* Får väl komma på något själv då.


Just nu sitter jag här framför datorn och kollar twitter och weheartit efter att ha varit och käkat glass idag igen. Gottgott! Håller även på att störa mej så otroligt mycket på min väggklocka. Köpte den på julllovet men satte inte i batterier förrän i morse och den tickar hur. högt. som. helst. Har en känsla av att den klockan inte kommer hänga på min vägg särskilt länge...


Ni får i alla fall ha en bra kväll med andra chansen och lite sådant! Och hörrni, ta gärna en titt på dehär inlägget och kolla även in mej på twitter och weheartit!


 

 


Av Elin - 2 mars 2013 14:43

Hej på er! Då var det lördag igen och I'm almost frisk. 


Funderar på att strukturera upp bloggen lite så det blir lite mer ordning på inläggen osv. Just nu känns det som att jag bara skriver om samma saker dag ut och dag in.

Var inne på denna bloggen som var aktiv för något år sedan och dom har/hade "youtubeonsdag" och "egoboostsöndag" och ordning och reda på sina inlägg. Lagom mycket av allt och som läsare visste man att om man t ex ville ha egoboost skulle man kolla in på söndag.

Jag funderar alltså på att sno deras idé lite och göra det lite mer organiserat, ha ett litet schema (som jag antagligen inte kommer att följa hehe). Men då har jag ju något att skriva om och ni läsare vet vad som kommer och när så ni kan planera era besök ;) 


Mina förslag på kategorier till de olika dagarna: Musiktips, Youtubeklipp, Citat och dylikt, Videoblogg (kanske blir varannan vecka el en speciell dag i månaden)


Där har ni mina tips som jag kom på nu. Nu är det dags för er att kommentera era tips och idéer! Och alla kommer nu att tänka "Nää, jag orkar inte kommentera, det är säkert någon annan som gör det, hon kommer säkert tycka att min idé är konstig". Problemet med detta blir ju att ALLA tänker så, men asså... Vill ni ha nåt speciellt på bloggen får ni ju säga till, jag kan inte läsa era tankar! ;D


Under tiden ni funderar ut något bra får ni ett random citat jag tror jag hittat på we♥it

 

 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards