Exist

Direktlänk till inlägg 2 mars 2013

Egoboost, musik, videoblogg, youtubeklipp.... Lite ordning kanske?

Av Elin - 2 mars 2013 14:43

Hej på er! Då var det lördag igen och I'm almost frisk. 


Funderar på att strukturera upp bloggen lite så det blir lite mer ordning på inläggen osv. Just nu känns det som att jag bara skriver om samma saker dag ut och dag in.

Var inne på denna bloggen som var aktiv för något år sedan och dom har/hade "youtubeonsdag" och "egoboostsöndag" och ordning och reda på sina inlägg. Lagom mycket av allt och som läsare visste man att om man t ex ville ha egoboost skulle man kolla in på söndag.

Jag funderar alltså på att sno deras idé lite och göra det lite mer organiserat, ha ett litet schema (som jag antagligen inte kommer att följa hehe). Men då har jag ju något att skriva om och ni läsare vet vad som kommer och när så ni kan planera era besök ;) 


Mina förslag på kategorier till de olika dagarna: Musiktips, Youtubeklipp, Citat och dylikt, Videoblogg (kanske blir varannan vecka el en speciell dag i månaden)


Där har ni mina tips som jag kom på nu. Nu är det dags för er att kommentera era tips och idéer! Och alla kommer nu att tänka "Nää, jag orkar inte kommentera, det är säkert någon annan som gör det, hon kommer säkert tycka att min idé är konstig". Problemet med detta blir ju att ALLA tänker så, men asså... Vill ni ha nåt speciellt på bloggen får ni ju säga till, jag kan inte läsa era tankar! ;D


Under tiden ni funderar ut något bra får ni ett random citat jag tror jag hittat på we♥it

 

 

 
 
Ingen bild

Becca

5 mars 2013 22:50

Veckans-händelse-inlägg eller nåt sånt där. Asså att du skriver ex. nåt kul som hänt, eller nåt tråkigt eller nåt sånt

Veckans citat, inte sånt som finns på internet eller sådär utan nåt som någon sagt eller gjort som var kull eller så (om du fattar vad jag menar ;))

Om du inte får några bättre idéer så kan du skriva OM någonting. Typ om... Youton, sen om nationella proven, sen om musik, asså typ "fakta".

OBS! Detta är bara några idéer jag kom på, vet inte om de är bra. Man kan hoppas att du kanske kan få nån inspiration av frågorna i alla fall ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards