Exist

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin - 22 mars 2013 16:46

It's friday, friday.... 


Nämen dagen har gått bra med kemilabb, gröt, samhällsprov, teater och spellektioner. Och min pianolärare fick lyssna på lite power metal, fast på piano hihihi ^^

Imorgon är det dags. Teoriprov och "visa-vad-man-kan-i-praktiken-prov". Hoppas det går bra så jag kommer in på musiktillägget. Ska i alla fall upp vid sju, ska vara där halv nio. Dagen slutar runt två eller när det nu var. Är inte nervös än, men kommer antagligen bli. 


Men på tal om något annat. Fifflade lite med en bild och jag tycker denhär ankan blev lite läskig....


 


 

Av Elin - 21 mars 2013 21:13

Just nu är det en del i skolan och på fritiden och dessutom är det audition på lördag till musiktillägget så jag pluggar och övar för fullt med diverse saker nuförtiden. Därför är bloggninen lite sådär. 


Idag var det klädsim på idrotten. Efter att ha simmat ett tag skulle vi försöka få av oss kläderna i vattnet (badkläderna fick vi som tur var behålla på). Självklart så ehm... Jag trodde byxor flöt. Nån brandman el nåt som tränade i samma bassäng som klassen hämtade dom på botten. Hehe XD


Efter en dag med kurrande mage i skolan (man får ju inte käka så mycket som man vill ju!!) kom jag hem och efter nån timme hemma åkte jag till kören, där vi nu har en ny körledare. Var riktigt roligt! Sjöng om skor, böjde på benen, skrattade och gjorde kanon ^^


 


 

Av Elin - 20 mars 2013 17:58

Idag har det dansats bugg, spelats sänka skepp, spelats teater och förberetts inför nationella prov. Som om det inte var nog med att det var nationellt igår. 


Har snöat typ hela dagen (antar att det inte är någon nyhet för många). Snö snö snö. Överallt. Och kallt. Blåsigt. Det är i slutet på mars. -.- 


Finns i alla fall liiiite grönt. Dock är det sånt som är grönt hela vintern. Tallen till exempel. Detta inlägget känns helt värdelöst haha XD


 


 

Av Elin - 19 mars 2013 16:45

Det nationella provet i biologi var inte så farligt, hade med mej choklad idag som jag åt på hela dagen, skrattade åt ingenting efter svenskalektionen, tittade på blodkärl på samhällen, fick A på matteprovet, och ja, det var en rätt bra dag helt enkelt. 


Nu är det lugnt resten av veckan fram till fredag då jag har samhällsekonomiprov. Och på torsdag får jag ju inte glömma klädbadet heller... Usch! XD 


Nämen ni får ha de så bra, hejdåå!


 


 

Av Elin - 18 mars 2013 20:15

Idag har jag haft nationellt prov i matte, muntligt. Imon blir det nationellt i biologi mellan 8.10-11.50 el nåt tror jag det var.


Alltså har jag i stort sett suttit med biologin hela eftermiddagen. Gjort övningsfrågor, tagit reda på saker jag inte kunde och läst sammanfattningar. Känns som att jag har någorlunda koll på läger nu faktiskt. 

Har även räknat ut hur mycket vatten det finns i Ingsbergssjön. Eller på ett ungefär. Tror jag är ganska långt ifrån. Men skit samma, jag gjorde uppgiften i alla fall, det är ju huvudsaken! 


Har tyvärr inget kul att skriva. Skolveckor är så tråkiga, samma sak dag ut och dag in. Alltså blir det ingen variation på bloggen heller. 


Såhär känner jag mej efter allt plugg:

 


 


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards