Exist

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Elin - 6 april 2013 18:15

Idag har jag varit pirat.


Jag och jylli pysslad hela förmiddagen med att hitta kläder, smink och smycken till vår lilla outfit ^^ Jag flätade hennes hår och satte i pärlor, vi sminkade oss och fixade. Runt två gav vi oss iväg till grannarna, där det var barnkalas med pirat-tema. Vi skulle gömma oss i skogen för att sedan hjälpa barnen att hitta skatten. Var så sjukt kul när jag och jylli satt där och frös och en cyklist med tillhörande barn cyklade förbi. 

 

Barnet (ängsligt): "Mamma, det är nåt i skogen...."

Mamman: "Det är nog pirater"

*tystnad*

 


I alla fall, fotade förståss en hel del ^^ 


                      


 

Av Elin - 6 april 2013 18:00

Jag har DeviantArt, men sida där man delar med sig av och tar del av andra människors målningar, foton... all typ av konst helt enkelt! 

Precis som på twitter så heter jag ScreamingPony, för att komma dit skriver du http://screamingpony.deviantart.com/ i adressfältet eller så klickar du bara på länken där. 

Jag är inte så jätteaktiv, men om ni följer mej där får ni ta del av bilder jag kanske inte visar på bloggen, och även lite teckningar om jag nu får tid och motivation till att göra någon. 


 


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards