Exist

Alla inlägg under april 2013

Av Elin - 5 april 2013 17:55

Måste bara berätta en lite tokig sak som händer i onsdags...


I tisdags var jag ute med katterna och hittade en såndär snigelsnäcka. Tittade på den, och i den. Tomt, förutom nån slags torr hinna som antagligen hade varit en snigel en gång för längesedan. Tog in snäckan och la på skrivbordet för att den var fin. 

Dagen efter satt jag i min säng med mobilen i handen. Det var något som rörde sig i bakgrunden, bakom mobilen. Jag brukar inte bli rädd för djur men när det kryper en snigel på ens skrivbord blir man ju liiiite chockad. Den var i alla fall påväg mot ett stup (dvs där skrivbordet tar slut) så höll handen vid kanten av skrivbordet och hen trillade ner i min hand. 

Sen hinner jag inte göra så mycket förrän jylli ropar att det är telefon till mej. Slutar med att jag står och pratar med becca i telefon samtidigt som en snigel kryper runt på min arm och slemmar ner hela mej. 


Efter att ha råkat tappa snigeln i golvet, haft ett förvirrat telefonsamtal och sprungit runt med dendär stackars snigeln släppte vi till slut ut hennom på ett soligt och varmt ställe intill husväggen. Och så levde hen lycklig i alla sina dagar...

 

 

 

 

Av Elin - 5 april 2013 17:03

Idag har jag å syrran varit ensamma hemma på förmiddagen. Spelade Terraria, gosade med katter och hade det lite chill. Sen cyklade vi bort till mormor och morfar och åt och efter det tog vi hand om hästarna och allt som hör därtill för att sedan hjälpa pappa i lagårn å hönshuset. 


Så såg väl min dag ut... Nu får ni en bild på min fula häst å sen säger jag hejdå ;)


 


 

Av Elin - 4 april 2013 19:43

Var ju på bio idag och såg Oz the great and powerful. Väldigt bra film med söta flygande apor och flodféer ^^ 


http://www.youtube.com/watch?v=zheMJPEciBk


 

Av Elin - 4 april 2013 10:17

Hejsan hoppsan, har inte bloggat ordentligt på två dagar. Fast det är ju lov så då måste man ju få ta lite lov från bloggen oxå ^^


De senaste dagarna har jag haft ganska fullt upp. Igår var jag, jylli och pappa i jkpg och efter att ha hjälpt pappa i lagårn åkte jag till becca och pratade och spelade Amnesia XD 

Idag ska jag och jylli pyssla med hästarna innan vi blir upphämtade och sticker på bio, Oz the great and powerful


Jag önskar alla ett fortsatt bra lov :)


 


 

Av Elin - 2 april 2013 16:00

       

Råkade redigera på två olika sätt så ser lite konstigt ut i inlägget hehe....


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards