Exist

Alla inlägg under april 2013

Av Elin - 1 april 2013 18:22











På släktfesten bjöd jag och syrran på chokladmuffins med karamellfärgad grädde, strössel och ett litet påskägg. 

 

      

Olika färger sá dé vá!


 

Detta var inte meningen, råkade bara fota ur "fel" vinkel och såg först efteråt att det såg fel ut...

 

 

Testade att blanda all färgad grädde. Såg inte särskilt gott ut... 

 

   

MÄSTERVERK!!

 

 


Av Elin - 1 april 2013 08:31

Godmorgon!

 

Jag vaknade 5.50. Hade glömt stänga av alarmet. Dumma mej. Kunde inte somna om heller. Är ganska jättetrött nu, men jag piggnar nog till. Ska ha fest för släkten idag. Visserligen fyller jag inte år förrän om 20 dagar, men tyckte det var smidigast att fira på påsklovet eftersom jag antagligen kommer ha en massa skolarbete senare. 


Igår var jag och Jylli ute med hästarna. Är fortfarande extremt halt och isigt och hemskt i skogen, så tog en tur på vägen. Gick och hälsade på mormor och tillbaka. Eller Jylli och hästarna gick. Själv satt jag barbacka på Youton och hade grimma och grimskaft som träns. Funkar faktiskt riktigt bra :)


Nämen nu ska jag sluta tjata. Ni kanske får lite bilder senare idag från Jyllis och min skogspromenad vi tog igår för att kolla skogsvägarna. Kanske fotar lite odag också, vi få se. Hejdå så länge!


 

Jag är inte så bra på att lägga upp bilder som har med inlägget att göra... hehe XD

 

 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards