Exist

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Elin - 17 maj 2013 19:27

Fredag och det är ca 25 grader varmt. Sommarkänslor!! ^^


Har varit en bra dag. Första lektionen gick åt till att lyssna på redovisningar, inte särksilt ansträngande. Sedan gick jag, Gloria och Tilda till Netto och köpte jordgubbar och kex och efter det gick vi till toyhouse och fick lite inspiration inför spexdagen/avslutningsfotot. Sedan flöt dagen på med en mysig musikstund på lunchen, film på historian och hårt jobb med musikalen. Senare var det horn- och pianolektion som vanligt och min vardag är så väldigt intressant.


När jag kom hem från skolan låg jag på altanen och läste en bok och tror jag på något sätt råkade bränna undersidan av foten för den e jätteöm nu... Gaah hur lyckas jag!? 


Har i alla fall försökt vara lite effektiv nu på eftermiddagen och tagit ner staketet till hästarnas gamla vinterhage. Mycket mer än så har jag inte gjort. Ska senare hjälpa familjen att flytta nåra kossor till ett nytt bete, men mer än så kommer det nog inte bli gjort idag. 


Kolla en bluuumaaa!!

 

 


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards