Exist

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Elin - 3 juni 2013 17:08

Hejsanhejsan!


Egentligen har jag inte alls tid att blogga, men jag blev helte plötsligt inspirerad till att göra det ändå, så snor lite tid från min redan stressiga vardag. Ska snart iväg och rida. Likadant blir det i morgon eftermiddag. Sen på onsdag ska jag till stockholm med klassen och på nationaldagen ska jag spela på kulturskolan. Sedan på fredag är det temadag som jag dock inte ska på, eftersom jag har en biologiuppgift som jagar mej, så jag ska jobba med den i skolan i stället. 


Livet flyter i alla fall på. Idag hade jag mitt livs sista hemkunskapslektion. Hade även sista engelska- och musiklektionen på grundskolan. Nästa veckan är sista veckan i grundskolan. Fattar fortfarande inte att jag ska sluta nian... :P


Ni ska få reda på vad jag haft för mig de sista veckorna i nian senare, när jag har mer tid. Då kommer ni även få en massa bilder ;)


Men nu ska ni en bild jag tog för en dryg månad sedan. En krokus. ^^


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards