Exist

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Elin - 6 juni 2013 16:23

Hallihallå!!


Sista veckorna i nian flyter på med en massa grejjer. Igår var det en liten resa till Stockholm som stod på schemat. Gick upp halv sex, åkte iväg från skolan vid sju, kom fram runt 12, gick på naturhistoriska riksmuseet som var lite småtåkigt förutom valskeletten, fick fri tid då vi åt och gick runt och letade efter sergels torg för att sedan gå på musikalen West Side Story på kvällen.

Efter musikalen var vi runt 70 ungdomar som stormade in på McDonalds för lite kvällsmat innan den långa hemresan. Mätta och belåtna sov de flesta i bussen tills vi kom fram till skolan lite innan 3. Jag själv var hemma efter 3 någon gång. Solen hade ju till och med börjat gå upp...!


 

Glömde sked till min risifrutti så vek ihop en MER-förpackning. Fungerade bra det också! :)


Åt på en 50-tals-inspirerad restaurang...


 

...med de här tjejerna ^^

 

 

Solen var på väg upp när jag kom hem i natt/morse ...


Hann i alla fall sova ca 6 timmar innan Jylli väckte mej vid tio då en kossa hade rymt. En inte så jätteglad Elin cyklade iväg med nattlinne och mjukisbyxor för att hjälpa till.

Några timmar senare befann jag mig vid Pigalle för att spela piano och horn på kulturskolans dag. Och några timmar efter det, dvs ungefär nu, hamnade jag vid datorn för att sätta igång med en biologiuppgift som ska vara inlämnad imon. Önska mig lycka til! ^^


Hejsvejs!   


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards