Exist

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Elin - 15 augusti 2013 17:00

Här kommer bilderna från kanothajken! (Om du vill läsa om den också kan du klicka HÄR!)


 

Vindskydded/huset vi sov i


Och här är "klädtorkningsvindskyddet"


 

Hich Tech med dass å allt ;)


 

Dags att fixa mat!


 

Kyckling (och ica basic pasta i bakgr.)


 

Jag fixar grönsaker


Och killarna hjälps åt med att hälla av pastan XD


 

Å så måste vi ha något att elda för att få lite värme 


 

Färdigt! ^^


 

Här är fotografen till ungefär hälften av bilderna i detta inlägget (och det är anledningen till att hon inte är med på så jättemånga)


Och här är min kamera i händerna på Mila



 

2 av 3 på denna bilden visste inte att det var fotografering på gång... Gissa vilka?? XD


 

Jag har faktiskt ingen aning om vad de håller på med...


 

... för jag var upptagen med att vända syrran uppochner!


 

Elda godis! :D 


 

Chubby Bunny!!


 

Mys vid elden 


 

Alla sov så sött när jag vaknade och de kommer dessutom mörda mig när de ser att jag lagt upp dehär bilderna XDD


 

Sen vaknade Jylli (och även Becca och Nea så att vi kunde göra frukost åt de andra)


 

Morgonpigg människa.


   

Och så var det dags att paddla till slutstationen.


 

Och trots regnet var några av oss badsugna :D


Detta var nog allt jag hade att komma med. Blev lite för långt inlägg kanske men det är väl bara kul eller?? ^^


Av Elin - 15 augusti 2013 16:30

Mellan tisdagen och onsdagen denna veckan var jag på kanothajk. Har hur roligt som helst och fick uppleva sveriges alla vädertyper förutom snö och kraftig vind.

Jag delade kanot med Nea och vi råkade ut för diverse grejjer. Gick på grund ett antal gånger (varav en gång riktigt rejält, tog ett tag att få loss kanoten) och vi fastnade även vid en sten på ett strömt ställe, kanoten la sig på tvären och vi började ta in vatten. Som tur var vände sig kanoten lite till så att vi fortsatte nerför miniforsen baklänges och slapp välta. Jag skrek... heheh XD


Om jag ska skriva allt vi gjorde kommer detta inlägget bli hur långt som helst... Men kan ju skriva nåra saker i alla fall.

Vi paddlade, bar kanoter, fikade, väntade ut åskan, paddlade, hittade övernattningsplatsen, badade klädsim, hade lerkrig, lagade mat, eldade, åt, spelade horn och trumpet, körde chubby bunny, grillade godis, blev skrämda av killarna i hajkgänget (jag hoppade upp i både Milas och Neas famn), jagade runt på mössor och ficklampor, skrattade, sov, vaknade, paddlade iväg, "nödlandade" då blixt och knall kom nästan samtidigt, paddlade sedan vidare, badade tills det började åska, blev hämtade, åkte hem till Becca och Mila, pratade, spelade kort, åt, åkte hem. Slut. ^^

 

  

Hajkgänget (fr.v: Becca, Jylli, Nea, jag, Jacob, Mattias, Mila, Elin)


Bildbomben kommer inom kort!! 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards