Exist

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Elin - 18 augusti 2013 21:00

Som jag lovade skulle det bli ny omröstning inför skolstarten och detta lär väl vara i sista sekund nu haha ;) 


Resultatet på den gamla är här nedan och som vanligt är den nya här till vänster :D 


 


PS. Ni kommer märka på den nya att jag var lite övertrött, flummig och nervösinförimorgon när jag gjorde den hehehhe


Av Elin - 18 augusti 2013 20:42

Hej! 


Idag har jag varit med lite vänner på tornerspel och medeltidsmarknad på Visingsö hela dagen och blivit ~300 spänn fattigare och 4 halsband och en mungiga rikare... Fotade en del och ska lägga upp bilderna så fort jag får tid att redigera och över huvud taget kolla igenom dem. 


Börjar ju gymnasiet imon. Lagt fram kläder jag kanske ska ha, men ändrar väl mej i sista sekunden och tar nåt helt annat säkert. Har grejjer redo och försöker förbereda mej rent mentalt på detta. Har svårt att fatta att jag ska börja ettan. Jag är väl ändå inte såååå gammal?? XD 


Kommer antagligen vara jättetrött under den kommande veckan då det är mycket nya intryck samt en del grejjer utanför skolan som ska göras, så jag har tidsinställt ett inlägg till varje dag så ni slipper inte undan mej moahahahha ^_^


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards