Exist

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2013

Tröttis

Av Elin - 30 augusti 2013 21:24

God kväll!


En hel vecka har gått och ni har fått stå ut med mina tidsinställda pga av att jag varit trött och prioriterad bloggen rätt "lågt". Blev väldigt mycket inlägg med bilder på olika sätt, märkte jag först nu efteråt. Vet att det är meningslöst att fråga, men gör väl ett tappert försök i alla fall: Tycker ni om när det är mycket bilder och bildbomber? 

 

Men i alla fall... Min andra vecka på gymnasiet har varit bra. De tre första dagarna kom jag inte hem förrän runt 5-6, vilket var lite segt, men igår och idag var jag hemma vid fyra som vanligt. Har fått skoldator, läxor, uppgifter, nya vänner.... Gymnasiet bjöd på en hel del helt enkelt och jag trivs ^^


Just nu är jag trött. Och bara för att jag skrev detta gäspade jag haha XD 


Godnatt! :)


 

Bild som Jylli smygtog på mej för nån vecka sedan...

 
 
Matilda

Matilda

31 augusti 2013 09:36

Hejsan!
Nu är min veckans blogg avslutad!
Gå gärna in och kolla om du vann och va gärna med igen!
Kram

http://www.matildajosse.horseworld.se

 
Rebecca Nilsson

Rebecca Nilsson

3 september 2013 18:57

Vilken skoldator har du haft? Kanske ha haft samma :D
Hösten bilden är tagen från google, har nämligen inga höstbilder än, måste skaffa! :D Vad skönt att inte du har blivit sjuk iallfall, hoppas jag snart bli frisk :D

http://Just be yourself!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards