Exist

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Elin - 19 september 2013 21:14

Nejmen vad händer här? Har jag helt plötsligt tid över och ingenting att plugga till (typ)? 


Matteprovet idag kändes bra och de andra uppgifter jag måste göra har jag kommit en bit på så nu har jag tid att skriva lite. Grejjen är dock den att jag aldrig riktigt vet vad jag ska skriva om. Vad vill ni läsa om/se? Eller är det bara jag som tycker det är lite enformigt med endast musik, youtubeklipp och allt we♥it-tjat? 


Funderar på att skaffa mej lite åsikter om saker och ting. Fast orkar ni läsa det och orkar jag skriva och kommer ni ens förstå med den röriga språk som jag använder? Eller vill ni veta mer om min sååååå varierande vardag? Eller ska jag videoblogga?

Det jag vill säga är helt enkelt är att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva och jag behöver lite tips från Er som just nu läser detta. 


Please??   


         

Av Elin - 19 september 2013 10:00

Tidsinställer ett inlägg ifall jag inte överlever dagen. Okej... Så farligt är det inte. När detta publiceras har jag matteprov. Mitt fösta matteprov på gymnasiet. Mitt första prov på gymnasiet över huvud taget om man ska vara exakt. Önska mig lycka till ;D


       

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards