Exist

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin - 19 oktober 2013 10:15

Var ute och fotade lite i solnedgången och månskenet igårkväll, och tänkte dela med mig av lite bilder helt enkelt. Första månbilden blev jättekonstig men sen experimenterade jag med lite inställningar och fick till det!


     

Av Elin - 18 oktober 2013 17:36

Tjo! (Ingen vanligt förekommande hälsningsfras för att komma från mej, men man måste ju förnya sig lite!)


Idag har jag träningsvärk. Eller det har jag ju egentligen inte, jag bara vet att jag kommer få det vilken sekund/timme/dag som helst nu. Hade eget styrkepass på idrottslektionen och jag tyckte det var en bra idé att träna de muskler jag använder i vardagen. Det jag inte tänkte på dock var att jag kommer ha träningsvärk i alla muskler jag använder i vardagen. Borde inte ha tröttat ut aaaalla musklerna... Men nu är det gjort, och för att få lite extra träningsvärk så hjälpte jag till med att häva mer hö för första gången denna terminen.


Nu sitter jag och gör det jag är väldigt bra på. Skriva om ingenting. Som ingen bryr sig om haha XD


Jag vet att ni vill se lite bilder jag tagit med mobilen de senaste dagarna/veckorna i stället. Jag bjuder till och med på beskrivning, dé ni!


 

En massa hö...

Kokade pasta igår när jag kom hem. Tänkte dock inte på att makaroner sväller, så det blir liiiite överfullt...

 

Höst! Dock har vi kommit till den delen av hösten då alla löven har trillat ner och det snöar lite då och då. 

 


Spelade altsax för nåra veckor sedan. Fast på horn. Transponerings-power ^^


Av Elin - 17 oktober 2013 18:15

Av Elin - 16 oktober 2013 19:49

Hej!


Sitter och förbereder mej mentalt inför morgondagens kemiprov och passar även på att skjuta upp alla matteuppgifter genom att göra allt förutom skolarbete... Skulle egentligen ha scouter nu, men det blev inställt så nu sitter jag här oc har all möjlighet i världen att kunna plugga. Men utnyttjar det inte. Bra gjort, Elin! >.<


Nu låter jag jätte-badass, men känner mej egentligen så förberedd som jag kan inför provet ^^


Av Elin - 15 oktober 2013 20:13

Lite lugnt musik såhär på kvällen. Och ja, jag tycker detta är relativs lugnt musik. ^^


Av Elin - 14 oktober 2013 20:25

God kväll! 


Sitter med relativs hög musik på och tyckte precis att det får räcka med matte och kemi nu så slog ihop böckerna och sitter och sjunger med så gott jag kan till min korta lista med mina favvolåtar (bara 152 tracks faktiskt!). Har jättemycket musik att dela med mig av! Så mycket så jag inte orkar söka upp alla låtar på youtube och bädda in dem i inlägg... Får se när jag har tid och ork till det. 

Så länge får ni en bild på rönnbär ^^


Av Elin - 13 oktober 2013 19:10

Hahaha asså en film om sniglar!! Måste se!! XD


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards