Exist

Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Elin - 8 augusti 2014 19:32

Hej!


Idag har jag, syrran, mamma, mormor och morbror varit på Ullared och shoppat loss. Kan väl inte säga mer än att jag är nöjd som kom hem med inte bara livet i behåll, utan även en himla stor gul plastpåse vars innehåll bestod av lite kläder, tejp, en tång (dock från Biltema), ett lakan, en ny rotborste och en massa andra småsaker samt en ännu ej nedskriven lista i huvudet på saker man glömt att köpa.

Då jag redan hängt in alla kläder i garderoben och lagt alla andra saker på sin plats och inte orkar riva fram allt igen så får ni inga dagens shopping-bilder (som om ni brukar få det?). 


I stället tänkte jag visa lite bilder på mitt senaste och för tillfället även enda färdiga hantverk: En bok. 

Inte så värst avancerad och jag har egentligen ingen aaaaning om hur man gör. Jag bara klistrade och sydde och klippte och brände lite och simsalabim så körde jag fast och projektet var därmed avslutat och boken fick va färdig... Vet ännu inte vad jag ska ha den till (kommentera gärna förslag! :D) så därför har jag väntat med att på något sätt smycka och pynta framsidan. 


           

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards