Exist

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Elin - 10 augusti 2014 15:41

Under tiden jag stod och borstade tänderna igårkväll tittade jag ut genom fönstret och fick en sån himla lust att bara gå ut. Ja, det ösregnade, men det är ju så mysigt att ta på sig en massa regnkläder å sen bara gå ut och höra smattret mot kapuschongen. Tänkt och gjort. 


Som grädde på moset var det dessutom väldigt, väldigt fint ute. Regnet började avta och jag gick upp på en kulle, eller rättare sagt en gammal galgbacke, och studerade molnformationerna och deras färger. Regnet började även avta lite så blev faktiskt inte sååå blöt. 


Här är några av de bilder jag tog. Tycker dock att mobilkameran har svårt att återge de egentliga färgerna och känslan, men detta får duga. Har inte ens redigerat bilderna! Vanligtvis redigerar jag ju alltid mina bilder genom att fixa lite med färger, ljus, kontrast, filter och beskäring, men dessa har jag inte rört alls.


     


Vill du se redigerade bildexemplar kan du klicka HÄR eller HÄR 


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards