Exist

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Elin - 11 augusti 2014 21:50

God kväll!


Idag har jag varit i den stora staden Nässjö och fixat med lite bankgrejjer, köpt saker så jag kan göra halsband och käkat pizza. Sedan har jag suttit ett tag med min ganska nyfunna hobby och borrat, grejjat med ståltråd, slipat, trätt små ringar och pysslat lite allmänt med min lilla smyckestillverkning. Dock fattas det tråd. Ska ha en speciell tråd. Ovaxad bomullstråd, eller åt minstonde väldigt lite vaxad. 

Sedan har jag eldat lite. Var ett tag sedan sist, man får ju nästan abstinens! Därför blev det en rejäl eld idag så håren på armarna inte bara knyllrade sig i topparna utan även fick nån konstig gulbrun färg av värmen när jag råkade flambera dom hehehe... Man ska inte ha en för kort eldningspinne så man måste offra armen hela tiden. Tips från nån som lever tvärtemot vad hon lär. 


Detta blev ett lite mer tjabbigt detta-gör-jag-på-dagarna-inlägg. Ska försöka slänga in lite musik och inspo-bilder nån gång under veckan. Och kanske en liten lista? Det var ju rätt längesen. Men det får iaf bli tidigast på onsdag för imon drar jag till Lisebeeeeeeerg!! :D


Hejdå! :)


ELD :D

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards