Exist

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Elin - 18 augusti 2014 19:45

Hej!


Idag har skolan dragit igång för de flesta häromkring. Förutom för tvåorna och treorna på gymnasiet här då vi idag lämnar lite plats åt de nya ettorna så de kan bekanta sig med allting i lugn och ro. Följde ändå med in till stan när mamma skjutsade in syrran. Fixade lite saker på banken och var även och köpte nya ringar samt snöre så jag kan göra fler skelett-halsband. Yay! 

Dock orkade jag inte köra någon smyckestillverkning idag utan har mest latat mig fram till att Jylli kom hem igen. Då var jag ute och slådde med lie för första gången i mitt liv, fixade anti-räv-grejjer på hönsburarna och var även ute och sprang/gick en ganska rejäl runda så jag är lite trött ikväll och somnar. Ska ju upp tidigt imon och sov alldeles för länge idag... 


I alla fall... Dragonforce har ju förresten släppt nytt album! Håller på och lyssnar igenom albumet just nu. Eller rättare sagt, har det på i bakgrunden medans jag gör en massa andra grejjer. Det kan i sin tur vara orsaken till att jag ännu inte fått någon speciell favoritlåt som jag verkligen, verkligen fastnat för än. Dock hör 'The Game' till de bättre låtarna på albumet, så bäddar in den här nedan så ni kan lyssna.


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards