Exist

Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Elin - 21 augusti 2014 20:37

Halloo!!


Nu har hela tre dagar passerat i skolan!! Visserligen har jag bara gått efter schemat i två dagar, men det har gått fort i alla fall och samtidigt känns det som att det var en evighet sedan jag hade sommarlov... Idag har lärarna bekantat oss med matteprovet om tre veckor, en bok som ska läsas ut och skrivas om samt en uppgift i biologi där vi ska undersöka valfri sjö och skriva en rapport om. Och det är andra dagen på terminen. Tvåan på natuvetenskapsprogrammet fick ingen mjukstart precis, även om deadlinens ligger ca tre veckor framåt i tiden. Dock är det ganska så skönt och rätt kul att få komma igång igen. 


Imon har jag sovmorgon, sedan fysik i 1 h 40 min (!!!) och efter det historia och engelska och sedan är det dags för terminens första heeelg!! PARTY PARTY!! Eller snarare kräftfiske med kompisar, ridning, lite plugg och slapp... 


Hittade förresten en massa ovisade bilder, bland annat på ankor, så slänger in en här. Kommer nog snart ett inlägg med bara en massa ovisade bilder snart. Annars glömmer jag dem nog.

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards