Exist

Direktlänk till inlägg 5 november 2014

Julrep, linser, skoltankar och bra musik.

Av Elin - 5 november 2014 20:11

Skolan har dragit igång igen, vilket antagligen märks på den inte alltför bra uppdateringen här. Denhär veckan börjar alla repetitioner inför julens julkonserter och luciatåg. Känns så tidigt, men det kommer antagligen gå ruskigt fort fram till julafton oavsett om man vill tro det eller ej... 


Idag har jag förresten skaffat mig linser! Problemet är bara att jag vant mig att se mig själv i glasögon så blir jätteovant utan. Dock tänker jag inte ha linser sådär jätteofta, men det är skönt att äga och kunna använda linser i alla fall. Håller på och vänja mig vid dem, så idag skulle jag ha i dem i två timmar, imon fyra osv... 

Men just nu sitter jag med mina kära glasögon på mig och latar mig, förbereder mig mentalt för matteprovet, letar idéer i huvudet inför filmprojektet på engelskan samt talet på svenskan samtidigt som jag precis lyckades hitta lite bra musik som jag i brist på annat tänkte avsluta inlägget med.



 
 
zeb

zeb

5 november 2014 21:14

Åh älskar filmmusik :)

http://zebgra.blogg.se

 
Anne-Li

Anne-Li

8 november 2014 08:41

Snygg header! :)

http://www.nattstad.se/Annelizz

 
Annika

Annika

8 november 2014 11:13

Hej! Nu är veckans blogg avslutad. Ta och kika in om du vann eller inte. Annars är det bara att delta igen! ^_^

http://blogofphoto.webblogg.se/2014/november/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang.html#comment

http://blogofphoto.webblogg.se

 
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa  ♥

Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

8 november 2014 11:50

Kul med julkonserter. :)

http://evahle.se

 
Emmy

Emmy

9 november 2014 12:38

Känner egentligen också att det är långt bara till luciatåget som vi ska ha i simningen och som vi har börjat träna på, men det är ju inte så långt dit ändå :D

http://eeemmylam.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards