Exist

Alla inlägg den 9 november 2014

Av Elin - 9 november 2014 18:49

Hej!


Idag har jag och syrran firat pappa på fars dag genom att bjuda på tårta (som han dock fick köpa själv) på morgonen och sedan lagat porterstek till lunch/middag. Förutom att vi spillde ut både potatis, spad och grädde så gick det förvånansvärt bra med matlagningen. För att festa till det ännu mer var vi nyss hos mormor och morfar och åt kakor och tårta. Nu låter det som att vi verkligen går in för dethär, men ärligt talat använder jag far och mors dag (och de flesta andra specialdagar) som en ursäkt för att vara lite extra onyttig heheh ^^


Kom förresten och tänka på en sak innan... Jag har verkligen ingen koll på vad det är för människor som brukar kika in här. Jag vet om kanske en eller två som brukar lämna en kommentar någon gång ibland, men inte mer än så.

Därför hade jag blivit jätteglad om du som just nu läser dethär ville lämna en kommentar och kanske berätta lite om dig själv, eller i alla fall om varför och hur ofta du läser min blogg. :D 


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards