Exist

Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Elin - 12 januari 2015 18:04

Den stormiga helgen är över och till min stora förvåning gick aldrig strömmen. Alla djur lever, inte så många träd har fallit häromkring och allting är sig likt. Eller ja, nästan likt...

Blev lite sugen på att testa något nytt i helgen innan stormen pajade internet för en tid och tänkte att jag skulle bli medlem på tumblr, vilket jag dock inte blevn. Upptäckte i stället att jag redan hade ett konto (2 år gammalt), så rensade det och börjar nu om på ny kula. Får se hur aktiv jag blir - om jag ens stannar. Mest aktiv är jag i alla fall på We Heart It. Är helt fast. 

Om någon av er har något av ovan nämnda och tycker om bilder på typ träd, vikingar, djur och helt enkelt delar samma smak som jag så ni välkomna att följa mig på tumblr HÄR (inte så mycket att se än dock) och på we♥it HÄÄÄR!

 


Och vill ni inte följa får ni ändå gärna lämna en kommentar och länka till er tumblr eller we♥it så kanske jag följer er :)


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards