Exist

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Elin - 3 juni 2011 17:04

Tog mej nyss en nästan kall dusch, riktigt skönt i denhär värmen ;D Upptcäkte dessutom att jag har brännt mej ganska mke på vänsteraxeln haha XD Ser lite smått sjukt ut, då högeraxeln inte är lika bränd... :P


Nog snackat om mina vackra solbrännor XD


Ikv bär de antagligen av till tonårsavslutning nånstans (glömt vart vi skulle). Blir nog kul ;D


Nu måste jag verkligen sluta skriva om massa tråkiga saker! ;O

Fast jag fortsätter nog i alla fall.


Haha. Jag har en aning tråkigt. Spotifytiden e slut... Har en känsla av att de har hänt förr?

Aah! Mitt blöta hår typ blöter ner hela min rygg... haha, ungefär som i tisdags XD

Haha kom på en konstig sak nu... Undra va svenskaläraren skulle sätta för betyg på mina blogginlägg... herre gud hur orkar jag tänka på skola NU?? Jag är ju LEDIG!! ;O


Läste nånstans om vädret. Ska bli åska på måndag å då ska jag ju spela utanför Pigalle -.- Hoppas åskan väntar till kvällen el nåt.


unda hur många som orkar läsa igenom sånna här inläg...


Min lillasyrra sitter å tittar på dehär tyska klippen. Oxå sånt ni måste veta XD


Bästa jag säger hej då, annars fortsätter jag nog såhär ett par hundra rader till... :P


Av Elin - 3 juni 2011 16:25

Idag har jag inte gjort särkilt mke... Mest slappat. Klippt gräset, solat lite, matat ankorna... typ såna "chillsaker" x)

Eftersom jag inte gjort så mke, har jag inte så mke å skriva om, men kan ju skicka med ett till Kesslers Knagge-klipp XD


Av Elin - 3 juni 2011 10:23

Just nu ligger det en lillsyrra i min säng å typ sjunger...


JOBBIGT.


Men nu ska jag hitta på nåt vettigt. Hej då! XD

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards