Exist

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin - 31 mars 2013 18:30

Har som sagt gjort om lite i dedär kategorierna. Har även skrotat "headern" varje inlägg hade, det blev för grötigt och jobbigt tyckte jag, så nu är den borta! 

Nu är det fler kategorier och lite mer ordning på allting. 


#MåndagsMetalEftersom jag lyssnar på både metal och även mycket folkmusik och sådant har jag nu två musikkategorier. 


#(TisdagsFakta:) Ingen bra namn på det ännu, men detta är alltså kategorin som vann. Kommer inte använda den än eftersom jag inte har något att skriva om och har ju dessutom ingen bra namn (dvs det är fritt fram att kommentera förslag!)


#OnsdagsInspirationEtt collage med nåt speciellt tema som jag satt ihop av we♥it-bilder

 

#TorsdagsTonerHär är musikkategori nummer två. Keltiskt, folkmusik, klassiskt, piano, filmmusik osv... Allt som inte är metal och sådan. 

 

#FredagsFilmHär finns sevärda youtubeklipp som är bra gjorda eller har fint budskap. Kan tänka mej att en del hästar kommer dyka upp här. 

 

#SöndagsSkrattHär kan ni ta del av min humor. Mycket youtubeklipp, men kanske även någon rolig bild eller något sådant som jag tycker är lite kul hehe ^^


 

Av Elin - 31 mars 2013 16:00

http://www.youtube.com/watch?v=gzV8Q2fsN0o


 


PS. Som ni kommer märka har jag gjort om i dedär "temadagarna" lite grann. Mer struktur, fler dagar och bättre blandning ^^

Av Elin - 31 mars 2013 13:04

Sitter och försöker komma på nåt bra namn till kategorin med såndär fakta och vad man kan skriva om (kommentare era förslag!!).


Samtidigt tittar jag på bilder från förra året. 25 mars. Grönt gräs tittade fram. Vitsippor och andra små blommor hade kommit fram. Året innan det var det också hyffsad vår. Sen går man ut i skogen här hemma, i slutet på mars 2013. vad ser man? Jo, SNÖ. 


 

Denna bilden är från 25e mars 2012... ..... .......... VAR ÄR VÅREN 2013!??!?!

 

 

Av Elin - 30 mars 2013 17:05

Har haft denna tråkig omröstning uppe nu ett tag, men kände att det behövdes. 


 


Youtubeklipp och "Fakta" vann, tätt följt av Video. Eftersom jag redan har youtubeklipp så blir det Fakta som i så fall blir den nya kategorin. Men då måste jag också ha lite tips från er vad ni vill veta och vad som skulle vara intressant. Så bomba mej med förslag!! Jag behöver även lite tips om ifall det är något speciellt ni vill se på tex inspirationsonsdagen eller filmfredag. Eller någon speciell genre på musikmåndag. Kom med förslag helt enkelt! :D

 

 

Av Elin - 30 mars 2013 10:21

Jag var inte hemma på hela dagen idag så därför blev det inte så mycket bloggning. 


I torsdags kväll åkte jag och Jylli till Becca och Mila där även Nea väntade. Var sedan där till kvart i sex igårkväll. Under tiden hann vi äta, prata till klockan 3.17 på natten/morgonen, väcka Becca och Nea med en grytlocksorkester, kolla på gamla klipp och filmer från när vi var små och bland det roligaste av allt... Satt och videochattade med folk på omegle. Jag höll ett mjukisfår framför kameran och agerade lite voice actor. Var sjukt kul att se allas reaktioner XD 


När våra föräldrar senare kom och hämtade oss åkte vi direkt till grannen och blev bjudna på våfflor och Ryssbyglass. Sedan spelade vi spel och fotboll med barnen innan det var dags att åka hem runt åtta. 


Så gårdagen var fullspäckad med roliga grejjor. Idag ska jag däremot bara slappa. Glad påsk förresten!! XD Hoppas ni fått många påskägg. Själv hittade jag mitt i en gammal kaninbur ute på gårdsplanen. Var hittade ni era? 


 

 

Jag blev visst smygfotad av Mila och Jylli när jag sov...

 

 

Av Elin - 29 mars 2013 20:56

I natt sov jag över hos nåra kompisar, var där hela dagen idag och nu i kväll var jag och familjen hos grannarna och åt våfflor. 


Kommer uppdatera mer imon med lite bilder från idag samt berätta om lite roliga saker.


 

Av Elin - 28 mars 2013 15:35

Idag har jag spelat basket, pratat om hinduiska gudar, fyllt en whiteboard med en hel snigelarmé, ätit en massa pasta, fått påsklov, varit tvungen att stanna kvar i skolan ändå pga ingen skjuts hem, gjort en snigelarme i min kalender, pratat om träd, kommit hem och fått påsklov på riktigt. 


 

 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards