Exist

Alla inlägg under november 2012

Av Elin - 17 november 2012 19:13

Hej! Bestämde mej nu, efter 11 dagars inaktivitet att slänga in ett inlägg igen. Tänker dock inte börja blogga regelbundet, utan bloggar när jag känner att jag har något att skriva om eller visa. :)


Så... Vad har hänt sen sist? Inget särskilt egentligen. En krok i tandställningen har lossnat så jag inte kan ha gummiband. SIM-kortet till mobilen pajade men fick ett nytt igår. Fått A på två prov i rad och hoppas jag får ett tredje nu på måndag då vi får reda på matteprovet. Jao. Det är väl typ lite sånt som hänt. 


Förra helgen och även denna har spenderats tillsammans med videokameran och AVS Video Editor (jag har nu avlivat, slaktat och avinstallerat fruktansvärda Movie Maker). Håller på med mitt projekt/arbete/uppgift till bilden. Har bestämt mej för att det ska bli en surrealistisk video. Mer säger jag inte, ni kommer märka vad den handlar om när jag lägger upp resultatet på bloggen! ;)

 

Kameran har varit inaktiv på sistone så har tyvärr inga bilder att visa. Men som nästan alltid när jag inte har något bild att visa så ska ni få en bra låt! 

 

Black Veil Brides - In The End


http://www.youtube.com/watch?v=8yy7CVMG4M4



 

Av Elin - 6 november 2012 21:23

...så har jag inte bloggat sedan i lördags. Har inte orkat. Saknat motivation och inspiration. Vet inte riktigt, men bloggen kanske blir lite pausad ett tag framöver, vi får se. 


Jag är dock aktiv på twitter och we♥it följ mej där!!

 

 

Av Elin - 3 november 2012 16:35

Hej på er. Sitter här och är jättetrött. Becca och Nea sov ju över mellan torsdag och fredag och vi låg å snackade till typ 3. Sen vid ca 10 gick vi upp och vid 12 åkte dom hem. Klockan 14 gick jag och syrran till mormor och morfar och fick pannkakor där och senare på eftermiddagen åkte jag till becca, som fyllde år i onsdags. Så jag och ett gäng andra tjejer firade henne, åt och kollade på The Hunger Games. 

Var jättetrött, så somnade typ direkt när jag kom hem. Dock vaknade jag runt 3 inatt, och kunde inte somna om förrän typ halv 6, så jag har inte fått ordentligt med sömn denhär natten heller! Är helt slut -.- 


Ni som inte sett The Hunger Games, SE DEN!!!


http://www.youtube.com/watch?v=SMGRhAEn6K0


 

Av Elin - 1 november 2012 17:51

Tjoooosan! Idag har jag städat, rensat datorn, lyssnat på musik, klippt luggen, handlat mat me syrran och senare ikväll kommer becca och nea hit och ska sova över :) 


Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen... Har ju inte hänt nåt speciellt idag egentligen. Än. 


Ni får en bild på något jag är stolt över! x)


 


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards