Exist

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin - 31 mars 2012 20:27

Glöm inte att släcka hörrni!!


(Själv släcker jag nu ner bloggen ett tag, ses!)

Av Elin - 31 mars 2012 19:51

Satte mj nyss vid datorn efter att ha kommit hem från skogskapellet där jag å nåra vänner spelade. Gick riktigt bra, men var lite stressigt innan, då scouterna gjorde att det blev lite tajt om tid. Men i alla fall, scouterna idag var awesome!

Gjorde apelsinsockerkaka. Går ut på att man gröper ur en apelsin och häller i sockerkakesmet i och så sätter man apelsinen i göden.

Ska kanske inte påstå att resultatet blev så jättelyckat... :P Allt var gott förutom resultatet XD


           

(Om ni undrar varför mitt lock är svart så e de för att jag inte fattade att vi skulle ha lock på och då tänkte jag elda upp det...)

Av Elin - 31 mars 2012 10:12

 


Haha, behöver jag ens säga det? Tycker detta var en alldeles perfekt dag för detta inlägget, eftersom världen just nu är väldigt vit. Jag vill att allt ska va GRÖNT. Det ska vara SOMMAR!! Jag längtar efter att bara springa runt i shorts å linne utan att frysa, bada, scoutläger, mysa med ankungar... Orkar inte säga allt, men jag vill ha sommar NU!!!! NUNUNU!!!


 

Av Elin - 31 mars 2012 10:00

VARFÖR KOM VINTERN TILLBAKA!?!??!?!? >:O

(Jag hatar vädret)


I alla fall...

Dags för lite skärpning nu alltså! Har ju ett helt påsklov på mej att blogga, eller? Ja, typ. Dock ska jag iväg me konfan på måndag och kommer hem på onsdag, så kanske tidsinställer lite bloggutmaningar under tiden. Ni får vänta och se, helt enkelt!


Orkar inte sitta och ursäkta mej för två dagars dödhet på bloggen, men ja... Förlåt el nåt.


Men jag måste tipsa om ett jättekul spel till android (finsn säkert för iphone oxå). de heter alchemy och jag känner mej allmänt nördig, men jag kan verkligen inte sluta spela!! :P


  


I alla fall. Idag ska jag på scouterna och sedan ska jag till skogskapellet i nässjö typ och spela där. Kommer nog gå bra. Hoppas jag iaf ^^


 

Bild jag tog förre helgen när kossornas vattenkar svämmade över x)

Av Elin - 28 mars 2012 19:39

 


Oj, finns många. Kan inte bestämma mej så ni får två stycken i stället ;)


Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home


Hoffmaestro - Highway Man


Åååh känner för att lägga upp en massa låtar nu, men NEJ, ni vår två. Inte mer. ;)

Av Elin - 28 mars 2012 19:32

Onsdag. Är lite småkallt på mitt rum. Våren drunknade nyss (dvs ca 1½ timme sen) i en regnskur. Jag sitter och läser bloggar och funderar på dagens bloggutmaning.


Idag har jag... Äsch, skit samma. Var ju bara onsdag. Vanlig onsdag. Inget att säga om det.


Nejmen ska sätta igång med dagens bloggutminaning, så vi ses i nästa inlägg! ^^


 

Fråga inte om bilden...

Av Elin - 26 mars 2012 20:34

Hej alla som antagligen är piggare än jag. Är verkligen skittrött. Om man räknar gammal tid så vaknade jag vid halv fem. -.-

Har i alla fall gjort lite matte, varit på kören och skolan och ja... det vanliga. (visserligen är inte matte vanligt).


Imon e de nån teater på brinell som vi ska på, så slipper en bit av HKn och tyskan :D


I alla fall, har sparat lite bilder från när jag å jylli eldade i lördags. ^^ (jag kommer nog aldrig sluta leka med elden XD)


   


PS. Tack Simon för länken. Länkar dig med, klicka på namnet! :D

Av Elin - 26 mars 2012 20:22


Japp, en bild på mej var det! ;)


   

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards