Exist

Direktlänk till inlägg 1 april 2015

Släpp fångarna loss det är vååååååår!!

Av Elin - 1 april 2015 20:18

Kan någon tala om för mig var ifrån citatet i rubriken ens kommer och vad det betyder...?? 


God kväll!

Senast jag bloggade var det sportlov och nu är det istället påsklov. Aja, har en del andra saker att göra och blogginspirationen är väl inte den bästa just nu. 

De tre första lovdagarna har jag stigit upp vid 5:20 i ottan för att ta hand om kossorna medan mamma varit bortrest. Mina dagar har väl mest bestått av frukost nr 1, lagårspass, frukost nr 2, lagårdspass, sova/plugga/youtube, frukost nr 3, ridning/träning, lunch hos mormor och morfar, chill vid datorn, lagårdspass, sova. Har även passat på att öva horn och piano medan jag har tid och idag fick jag någon extra liten inspirationskick så jag filmade och klippte ihop tre korta pianovideos som jag kommer lägga ut så småningom. När det är fint väder någon gång har jag även tänkt sätta mig på nån fin plats och göra en hornvideo. Ja, den jag tjatar om jämt men som aldrig blir av...


Ikväll kommer mamma i alla fall hem igen så imorron får jag unna mig en riktigt sovmorgon! Lär ju bli slö hela dagen, men det är ju trots allt påsklov :D


PS. Prenumerera gärna på min youtube-kanal!!

Det brukar dröja lite innan jag bäddar in nyupplagda klipp i bloggen, så vill man vara först med att se nya klipp är det på youtube man hittar dem


 
 
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa  ♥

Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

2 april 2015 00:00

Skönt med lov. :)

http://evahle.se

 
Skogsraah

Skogsraah

6 april 2015 12:04

Jättefin bild!

sv: Åh vad roligt :) Kul att höra! Tusen tack.

http://skogsraah.blogg.se

 
Linnea

Linnea

27 april 2015 12:29

Låter som när jag jobbade som tidningsbud, då var det 3-4 frukostar som gällde också :)

http://tealovers.blogg.se

 
Axel

Axel

11 juli 2015 23:40

Underbar bild verkligen!

http://nouw.com/axels

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards