Exist

Alla inlägg under april 2015

Av Elin - 25 april 2015 22:06

Hej!

Jag har hunnit fylla 18 och lite sådant sedan sist och nu väntar uppkörning, uppskrivning samt stora inlämningar och arbeten i stort sett alla ämnen. Har fullt upp nu helt enkelt så bloggen hamnar ett antal kilometer åt sidan för tillfället. Men jag har ju i alla fall lite korta videos på lager, så slänger in en nu.


Och förresten, önska mig lycka till med körkortet sen i maj!! ^^


Av Elin - 9 april 2015 21:45

Hajhaj!

331Erock är en gitarrist på youtube vars videor alltid är lika bra. Den jag hittade idag var extra bra och fick mig att längta ännu mer efter den femte säsongen av Game of Thrones. Började kolla på serien någon gång i somras och det var väl helt okej, så fortsatte titta på något avsnitt nån gång ibland. Sedan kom jag till säsong 3 och 4 och blev helt fast... 

Har för övrigt inte tänkt så mycket på musiken i GoT, men den är ju faktiskt rätt bra - speciellt när man gör metal av det, som mannen jag nämnde här ovan har gjort! 


Av Elin - 4 april 2015 10:00

Hej!

Som jag sa i onsdags så har jag lite videos som väntar på att läggas ut, och här har ni en av dem. Det är två korta videos till på G, men här är iaf den första, som jag la ut igår och VILL NI SE VIDEOS DIREKT EFTER ATT DE PUBLICERATS KAN DU PRENUMERERA PÅ MIN YOUTUBE-KANAL HÄÄÄÄÄR. NEEEEEJ JAG GÖR INTE AAAAALLS REKLAAAAAM....... 


Av Elin - 1 april 2015 20:18

Kan någon tala om för mig var ifrån citatet i rubriken ens kommer och vad det betyder...?? 


God kväll!

Senast jag bloggade var det sportlov och nu är det istället påsklov. Aja, har en del andra saker att göra och blogginspirationen är väl inte den bästa just nu. 

De tre första lovdagarna har jag stigit upp vid 5:20 i ottan för att ta hand om kossorna medan mamma varit bortrest. Mina dagar har väl mest bestått av frukost nr 1, lagårspass, frukost nr 2, lagårdspass, sova/plugga/youtube, frukost nr 3, ridning/träning, lunch hos mormor och morfar, chill vid datorn, lagårdspass, sova. Har även passat på att öva horn och piano medan jag har tid och idag fick jag någon extra liten inspirationskick så jag filmade och klippte ihop tre korta pianovideos som jag kommer lägga ut så småningom. När det är fint väder någon gång har jag även tänkt sätta mig på nån fin plats och göra en hornvideo. Ja, den jag tjatar om jämt men som aldrig blir av...


Ikväll kommer mamma i alla fall hem igen så imorron får jag unna mig en riktigt sovmorgon! Lär ju bli slö hela dagen, men det är ju trots allt påsklov :D


PS. Prenumerera gärna på min youtube-kanal!!

Det brukar dröja lite innan jag bäddar in nyupplagda klipp i bloggen, så vill man vara först med att se nya klipp är det på youtube man hittar dem


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards