Exist

Alla inlägg under juni 2014

Av Elin - 17 juni 2014 08:00

Nu är jag påväg till Östersund där jag kommer tillbringa större delen av de två veckorna med blåslandslaget. Sedan åker vi vidare till Trondheim i Norge där vi ska spela i Nidaråsdomen (som är känd har jag fått veta)... 


Vi ses om två veckor då!! :)


Jag kanske kanske kaaaaaanske är lite aktiv på twitter emellanåt, så ni kan följa mig där. OBS!! Nytt konto!!


Av Elin - 15 juni 2014 12:37

Kom på idag att jag glömt lägga upp en av videorna jag spelade in i samband med mitt pianomedley så tänkte att jag skulle lägga upp den nu innan jag åker iväg till landslaget.


Detta är en låt jag skrivit (eller skrivit och skrivit... finns inga noter på den) själv. Precis som i mina två andra börjar jag i mitten på pianot, sen blir det mörkt och sen blir det ljust. Har inte så mycket fantasi. XD 


Nämen jag hoppas att ni gillar den och om ni inte gör det så... Fast det gör ni ;)


Ni får förresten gärna lämna förslag på låtar jag kan spela. Samt vilket instrument (piano eller horn)!!


Av Elin - 7 juni 2014 10:22

God förmiddag!

Har inte skrivit på... ett tag. Haft fullt upp. Har tittat på studentbalsgästerna när de gick på röda mattan, har varit ute och haft intervallträning med en motiverande shettis vid sidan, har försökt bli klar med skolarbete och firat Becca som tog studenten igår. 

Är bara en vecka kvar tills det är sommarlov. Trots det har jag fortfarande två inlämningar och ett prov kvar. Och om bara 10 dagar åker jag till blåslandslaget i Östersund och sedan Trondheim, Norge. Kommer nog bli superkul! Och rätt utmanande... XD


Får se hur mycket jag informerar er om mitt liv de kommande veckorna. Ha de bra! :)


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards