Exist

Alla inlägg under september 2011

Av Elin - 30 september 2011 18:20

Ska åka till tinår om typ en timme. Kmr bli najjs ^^


Har plockat potatis ett tag nu på eftermiddagen. Eller, de va mest de andra som plockade, jag gick mest bara runt... E man lat så e man. Jag föddes nog lat...


Nemen nu ska jag äta me the family, men tänkte de va bäst att slänga in ett inlägg iaf så ni vet att jag överhuvudtaget lever ;) Hejdå folket!

Av Elin - 29 september 2011 18:19

Nu har jag faktiskt varit duktig och pluggat engelskaglosor, gjort klart milöläxorna och läst på bloilogitexten som vi har tills imon :D Ska bara läsa ignom engelskan sen å sen e jag typ klar med läxorna vi har tills imon ;) Förvånar mej att jag ens tänkte tanken att börja med läxorna, nu har jag till och med gjort dom thihihi ^^


Så nu kan man sitta här å chilla lite. Lyssna på musik. Klicka runt på fb, we♥it och andra sidor. Bara chilla helt enkelt :) Härligt!


Hoppas ni får en bra kväll, morgondag, kommande vecka, månad... Resten av året. Hela livet. Ja, ni fattar!

Av Elin - 29 september 2011 17:14

Skolan idag har varit bra. Hela veckan har varit bra, och nu ere bara fredag å sen e de helg :)

Sitter här å käkar polkagrisklubba, har ont i fingret då jag stuckig mej på tandställningen och en hel del läxor som ligger här brevid som jag så småningom ska göra.


Kan skicka med en låt som jag hittade nyss som jag inte lyssnat på på länge ^^


Bruised and Scarred - Mayday Parade

Av Elin - 25 september 2011 19:02

Testa HÄR

 


Hur de går till får ni själva lista ut :D

Av Elin - 25 september 2011 18:40

Sitter här å e allmänt lat. Smaskar lite på en stor polkagrisklubba som jag köpte igår på liseberg. ;) Gottgott!


Har inget å göra, så de e drf ni får ett kort å lite intesåintressant inlägg nu heheheh ^^


nämen ska ta å skaffa mej ett liv nu, herrå!

Av Elin - 25 september 2011 15:45

Har typ sprungit runt me kameran i handen och motat kossor hela eftermiddagen. Mina ben e helt slut, men jag fick med mej några bra bilder hem iaf ^^


Orkar inte lägga upp alla, så ni får bara två ;D


   

Av Elin - 25 september 2011 12:41

Sry för att jag inte bloggade igår, men var på liseberg med tonår hela dagen :D Kännder mej jättemodig som åkte flumride och lisebergsbanan hehehe XD Fast dom va inte så läskiga som jag trodde ;)

Men snacka om att man var trött efter en heldag på liseberg. Sov typ en hel timme på bussen igår och hade riktigt svårt att komma upp ur sängen idag på månnen. :P

Men upp kom jag iaf. Har flyttat tillbaka hästarna tills in hage nu i förmiddags, då vi hittade dom i trädgården precis när vi skulle åka till liseberg haha XD Men aja, nu är dom på plats.

Ska snart ut i skogen, tror jag, då vår familj å nåra andra ska ta hem lite kossor som varit på bete under sommaren, så hej då.


bevismaterial (a)

Av Elin - 23 september 2011 17:12


Hittade detta på youtube nyss. Skulle va rätt coolt att klättra upp på nåt sånthär, men fy så läskigt XD

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards