Exist

Alla inlägg under februari 2012

Av Elin - 29 februari 2012 20:30

Har suttit och repeterat engelskaglosor nu ett tag. Jösses vad mycket jag har glömt XD


Just nu sitter jag iaf å kollar på lite gamla cambilder. Hittade bla några där jag lekt lite med frisyren...


      

Av Elin - 29 februari 2012 19:41

HAHAH känner ni igen er?? Det gör i alla fall jag XD


   

Av Elin - 29 februari 2012 19:32

Vet att jag är väldigt seg på att blogga, men hinner faktiskt inte. Har engelskaprov på fredag. USCH. Och nästa vecka är det tyskaprov. Jag gillar inte tyska.


 

Av Elin - 27 februari 2012 20:35

Är jättetrött. Känns som att denna dagen var hur lång som helst :P


Ska iaf stänga ner datan nu, gå ner till köket å kolla varför jylli ropade nyss.


Tjingeling!

Av Elin - 27 februari 2012 19:41

Måndag. Igen. Var ju på Göterborg Horse Show igår, och bildbomb kommer nån gång under veckan, då jag får tid till att kolla igenom alla 500 bilderna å plocka ut de bästa.


Ville bara börja med att säga det hehe ^^


Idag, som sagt, måndag. Var å skaffade pass innan. Eller asså vi fick ju inte passen, men tog kort å sånt. Min passbild blev INTE bra. Asså seriöst, verkligen INTE bra! :( På första bilden skrattade jag å hon som jobbade där bara "asså bilden är jättefin, men man får inte le så stäng munnen". Sen på den riktiga bilden såg jag typ död ut. x_x


Okej, ska sluta klaga på min passbild.


Ni ska få en bild från igår, som ett litet smakprov av bildbomem som kmr.


 

Av Elin - 25 februari 2012 18:31

Kommer ett tag framöver exprimentera lite med designen, så ni är förberedda på att bloggen kan se lite konstig ut ett tag.


Har en header klar, som jag ska testa att sätta in. Ska göra nåra till så jag har lite att välja mellan ;) Självklart får ni gärna komma med idéer och synpunkter! :D

Av Elin - 25 februari 2012 16:29

Dagen började me konfa i fyra timmar, som faktiskt va rolig ;D Sen stack jag till scouterna och var så trött så jag skrattade typ hela tiden (förutom åt vissa saker). Sen började jag illvråla när nåra killar började dra iväg med bänken jag satt på... Vet inte varför :P Nemen de har varit en skojjig dag.


  Kyrkogård jag fotade på konfan

Av Elin - 24 februari 2012 18:01

Fredag.

Haft matteprov så e allmänt slut i huvet.

Kom hem.

Tog precis ut min pizzamacka ur mikron då mamma kom inrusande å sa att vi var tvungna att hjälpa till me lite kalvar. Gjorde som hon sa, tog på min snygga smurfoverall som jag använder när jag ska in i lagårn, en mössa å sprang ut. Hjälpte mamma, stack sedan till stallet å mockade å efter det umgicks jag lite grann me kaninungarna. Vet btw in vad min ska heta än... Fast funderar på Estrella eller Simba. ^^ Sött va? XD


Just nu gör jag ingenting. Ska ha konfa å scouter hela dagen imon. Orkar inte -.-


Gammal bild ^^  

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards