Exist

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elin - 31 augusti 2013 11:53

God förmiddag! Har suttit med en massa körkortsfrågor i nåra timmar nu och är rätt trött. Och när jag är trött blir jag random så jag började tänka på fudge och samtidigt dagens hiss/diss så jag råkade typ kombinera dessa...


Ni som någonsin varit på eller köpt godis ifrån Mariannelunds karamellkokeri kanske vet att det finns mängder med fudge. Däribland finns nån fudge med hälften kaffesmak och hälften vanlijssmak, tror dom kalla capuccinofudge eller något sådan. Kaffesidan är inte alls god och vaniljsidan är det godaste man någonsin kan äta... 


Hiss/Diss... Gay/Okay (nattstad.se/multilogo).... Kalla det vad ni vill. Kaffe och vanilj är det i alla fall som gäller här! ;)


 

Av Elin - 30 augusti 2013 21:24

God kväll!


En hel vecka har gått och ni har fått stå ut med mina tidsinställda pga av att jag varit trött och prioriterad bloggen rätt "lågt". Blev väldigt mycket inlägg med bilder på olika sätt, märkte jag först nu efteråt. Vet att det är meningslöst att fråga, men gör väl ett tappert försök i alla fall: Tycker ni om när det är mycket bilder och bildbomber? 

 

Men i alla fall... Min andra vecka på gymnasiet har varit bra. De tre första dagarna kom jag inte hem förrän runt 5-6, vilket var lite segt, men igår och idag var jag hemma vid fyra som vanligt. Har fått skoldator, läxor, uppgifter, nya vänner.... Gymnasiet bjöd på en hel del helt enkelt och jag trivs ^^


Just nu är jag trött. Och bara för att jag skrev detta gäspade jag haha XD 


Godnatt! :)


 

Bild som Jylli smygtog på mej för nån vecka sedan...

Av Elin - 30 augusti 2013 16:00

Bara en massa bilder huller om buller på hästar och riddare som togs när jag var på Visingsös tornerspel dagen innan skolan började. ^^


                           

Av Elin - 29 augusti 2013 16:00

Här kommer det sista inlägget med bilder från lägret: 

 

När vi kom hem från hajken hade alla redan börjar riva och packa ihop så alla fick lägga sina väskor på en stor pressenning eftersom alla skulle trycka ihop sig i ett enda vindskydd sista natten. 


   

Passade på att elda lite för sista gången


   

Och Mila klättrade på en klättervägg...


 

Och på kvällen var det dags för avslutnings-show ^^


   

"Han som pratar" paddla kanot fram till scenen XD


   

LidoLido stod för underhållningen. Lyssnade på 2-3 låtar sen gick jag å nåra till därifrån. Var inte riktigt min musiksmak...



 

Här sov vi efter att ha lekt lite lekar, dansat fågeldansen och njutit av den sista tiden på lägret


 

Medans alla andra sov...


   

...satt jag och ritade, och därmed var denna bildbombsserie/följetong slut ;)


Kommer ihåg att det var jättekonstig att komma hem. Fanns lampor, det var varmt, den var instängt och sängen var jättemjuk och allt var så tyst. Det var inte flera tusen människor som småpratade eller nånting här hemma... Kändes jättekonstigt och jag längtade bara tillbaka. Vilket jag gör även nu när jag skriver detta. Var verkligen ett superroligt läger!! :D

Av Elin - 28 augusti 2013 18:15

Vill tipsa om en bloggare jag hittade i samband med blogstart, nämligen Sabiina som skriver om lite allt möjligt på sin blogg nattstad.se/multilogo som är en blogg som skiljer sig ifrån det "vanliga" man ser i bloggvärlden. På hennes blogg hittar man roliga photoshop-bilder hon gjort samt mycket annat!


Klicka på länken ovan eller bilden för att komma till hennes blogg!


 

Av Elin - 27 augusti 2013 16:00

Bara en massa bilder huller om buller på hästar och riddare som togs när jag var på Visingsös tornerspel dagen innan skolan började. ^^


                               

Av Elin - 26 augusti 2013 16:00

Det roliga börjar vid 3.05 (jag skrattade så jag grät och fick ont i magen XDDD)


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards