Exist

Alla inlägg under december 2012

Av Elin - 31 december 2012 17:27

Blir nog inget mer bloggande idag, så jag säger Gott Nytt 2013 till er nu! ;) 


Som en liten nyårspresent har jag gjort en ny header. Dock vet jag inte om jag ska ha kvar den eller om jag ska ha den gamla eller om jag ska göra om nåt i den nya. Vad tycker ni?


Den nya: 


Den gamla: 

 


 


Av Elin - 31 december 2012 12:00

Kör lite sånnahär frågor som ett avslut på 2012 ;)

 

Hur har året 2012 varit för dig?

Bra


Bättre än förra året?

Ja, jag tror det


Gjorde du något 2012 som du inte gjort förrut?

Gick omkull med en häst och testade höghöjdsbana


Har du något minnesvärt datum?

26/6, dagen då Youton flyttade till oss och 6/12 då jag blev av med tandställningen


Höll du några av dina nyårslöften?

Jag klarade inte av dem, men det gick framåt :)


Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?

Nepp, det tror jag inte (?)

 

Dog någon som stod dig nära?

Nope


Vilka länder besökte du?

Island


Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Hmm... Ja, det är det nog ^^


Vad var din största framgång 2012?

Jadu... Övervann min rädsla för Slender hahah XD Nämen seriöst, jag vet inte :P


Största misstaget?

När jag lyfte upp Curry (katt) i famnen (hahah fattar ni? Tog TAG i MISSEN = MISSTAG hehehehhe XD)


Har du varit sjuk eller skadat dig?

Förkyld, men aldrig hemma från skolan pga sjukdom. Skador... Hmm... Gick omkull med min häst och blev halt och har ärr på benen. Och i somras flög jag av en gunga på lägret å gjorde nåt med min fot så jag blev halt och svullen. Värre än så har det inte varit


Bästa köpet?

Asså har knappt köpt nåt... Amnesia kanske? x)


Vad spenderade du mest pengar på?

Fika på onsdagseftermiddagarna efter skolan innan orkestern


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag har varit på väldigt bra humör detta året gör mej glad :D


Har du slagit någon riktigt med knytnäven i år?

Asså på skoj, fast ändå rätt hårt hehehehhe x)


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?

PSY - Gagnam Style, Dragonforce – Starfire (m fl), Ice Nine Kills – Chirs Brown's latest hit, Blood On the Dance Floor – Beautiful Surgery (Detta är endast några få)


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Happier!


Vad önskar du att du gjort mer?

Borde gjort fler saker som får en att tänka ”Herre gud, vågade jag verkligen göra dedär?” när man tänker tillbaka på det ^^


Vad önskar du att du gjort mindre?

Klantat mej x)


Hur tillbringade du julen?

INGEN KYRKA,, snowracer, tomtade hos grannen, umgicks me släkten, tomten kom med paket, åt mat och hade kul :)


Blev du kär i år?

JAG skulle inte vilja påstå det i alla fall


Favoritprogram på TV?

Solsidan el nåt kanske? Kollar knappt på tv...


Bästa boken du läste i år?

Också en klurig fråga. Hmm... Kanske Draksystrar eller Isgrottan av Cannie Möller. Fast dom var egentligen inte så bra, men dom var bäst av de jag läst i år haha x)


Bästa filmen du såg i år?

Sagan om ringen (alla tre filmerna)


Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Hade en spelning med orkestern, och chillade resten av dagen och efteråt fikade jag med nåra vänner


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Jaa, det finns det väl (haha jag är så tråkig som inte svarar VAD, men det frågades det inte efter trololo)


Vad fick dig att må bra?

Godis, vänner, bra betyg (hehe), hästar, ankor, roliga upplevelser


Vem saknade du?

Mitt A i biologi som min lärare tog ifrån mej nu precis innan jul :'(


De bästa nya människorna du träffade?

Träffade inte så mycket nytt folk egentligen haha x)


_________________________________________________________________________________________________


Har du en egen fråga?? Något du själv undrar eller något svar här ovan jag ska utveckla. Kör en liten minifrågestund, kommentera din fråga så svarar jag på alla (om jag nu får nåra) i ett inlägg! :) 

Av Elin - 30 december 2012 19:11

Bara för att jag har hittat en awesome låt, som dessutom är något lugnare, ska jag slänga in ett till inlägg idag och dela med mej lite! :D


Avantasia - What Kind of Love

http://www.youtube.com/watch?v=BNsfV0r9s4k


 

Av Elin - 30 december 2012 15:29

Är hur trist väder som helst ute. Går inte att rida. Inte åka snowracer. Ingenting. Allt är bara regn, blött, is, slask och sån skit -.-

Därför har jag spenderat de tve senaste dagarna inomhus. Igår övade jag och nåra till inför en spelning vi har nästa vecka, och senare sov jag över hos nea tillsammans med becca och våra småsyskon. Alltid lika kul! :D Kollade på film, pratade, övade inför ännu en spelning (om man kan kalla det så), åt och idag innan mamma hämtade hem oss spelade vi "Med andra ord", fast med våra egna små regler. 

Planer för resten av dagen har jag inga. Kanske lite Amnesia? Jag får se ;) 


Men nuuuuu, är det muuuusiiiiiiiictiiiiiimeeee :D 


Ice Nine Kills - What I Never Learned In Study Hall

'http://www.youtube.com/watch?v=TV5roCS_Xco


 

Av Elin - 28 december 2012 15:23

Hejsanhejsan! Jullovet flyter på och igår såg jag alla Sagan om Ringen-filmerna med Isa. Tog sin lilla tid, men det var det värt!! Underbara filmer ju! Måste erkänna att jag är lite småkär i Gimli haha ^^


Så, vad har jag gjort idag då? Drog till stooooooorstaden Nässjö och shoppade me syrran. Dock gjordes de flesta fynden på forserums foderfirma x) 

När vi sen var hemma tog jag och jylli årest första skidtur och efter det åkte vi lite snowracer. Gick rätt fort idag, och jag som inte kan styra i vanliga fall fick rätt mycket problam i vår backe som nu är täckt med is. Men efter första kraschen gick jag faktiskt in och hämtade en hjälm, fast den hade behövts på smalbenen egentligen... -.- 


Men ni får iaf ha en fortsatt fin dag och ett fortsatt härligt jullov :)


 


 

Av Elin - 26 december 2012 21:41

Haha, den nya frågan kom jag på när jag satt och spelade röj i väntan på att datorn skulle komma igång ordentligt. Så, när jag ändå har en ny fråga är det ju lika bra att göra ett sånthär traditionellt "Ny Omröstning (och resultatet på den gamla)-inlägg". 

Så, som vanligt, resultatet när nedanför och den nya till vänter om inlägget! :)


 


 

Av Elin - 26 december 2012 18:17

Goddagens! Idag har jag varit duktig och hjälp pappa i lagårn då mamma inte var hemma. Var så sjukt längesen jag hjälpte till där, kändes rejält i armarna haha x) Men det var mysigt. Lekte lite med och lärde känna den före detta kattungen Kissie. Har aldrig träffat henne förut, hon bor ju i lagårn där jag aldrig är annars. 


Och nu sitter jag här. Nyduschad och pigg av energin man fick av att komma ut lite. 


Tidigare idag höll jag på att försöka sätta ihop nästa LOL-video, vilket inte gick så bra. Gick inte att spara ju :( Får hoppas att det löser sig. Det står ju nåt om att filerna är skadade, men alla filer fungerar ju normalt utanför movie maker och jag har inte flyttat på dem eller något sånt... Jag börjar förstå varför jag tog bort moviemaker innan i höst. 


Nämen jag har inte så mycket mer att skriva. Fick beslutsångest nu. Bild eller musik? Hade ju bild i förra. Fast det var ingen fin bild. Och innan dess var det musik.... Ni får nog en bild haha XD En gammal, fast redigerad ^^


 


 


Av Elin - 26 december 2012 12:45

Min julklapp till mina små bloggläsare fungerar inte så bra just nu... Blir verkligen tokig!!


(Och ja, jag har dissat AVS Video Editor, orkade inte med loggan XD)


   

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards