Exist

Alla inlägg under december 2013

Av Elin - 30 december 2013 14:46

Den nya omröstningen finns som vanligt här till vänster :)

 

Gammal omröstning: 

 

 

Av Elin - 28 december 2013 19:00

Hoppas ni haft en jättebra jul, det har i alla fall jag! Kanske kommer upp lite juliga bilder lite såhär alldeles för sent när internet är fixat på mina datorer. Gjorde ett litet ihopplock av lite olika nyårslistor så länge. Varsågoda ;)



Hur har ditt 2013 varit?

Riktigt bra! :D

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Drog på kanothajk utan föräldrar, kompade ett litet luciatåg, skaffade glasögon, gjorde en egen låt, spelade mungiga, lärde mej spela bockflöjt (nu på jullovet till och med) och säkert en massa andra saker XD


 

 

Vad är din största framgång 2013? 

Lärde mej spela blockflöjt för några dagar sedan, lärt mej låta på väldigt konstiga sätt, lärt mej spela lite mungiga, lärt mej tuta i kohorn, lärt mej ställa mej i "spindeln" vilket jag sedan blev beroende av... Jag är full av framgång ^^


 

"spindeln"


Hade du några nyårslöften?
Japp. Ganska många. Eller rättare sagt, så många så jag inte kommer ihåg dem. Ska försöka hitta listan snart så jag kan se hur många jag inte uppfyllt XD


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Mina katt- och ankvänner blev. Annars, nej. 

Vilka länder besökte du?
Nåaje. 


 


Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
Domdär "basic" datumen. 24 december, 13 december, 21 april (min födelsedag)... 

Största misstaget?
Underskattade min storkel å gick med knät rakt in i väggen i stället för genom dörren. Två gånger... En gång för varje knä. 

Bästa köpet?
Hmm... Kanske väskan till hornet med ryggsäcksfunktion så jag slipper ta sönder ryggen varje måndag då jag ska till skolan. Är även besatt av smyckena jag köpte på Visingsö medeltidsmarknad. 


Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder tror jag. (omg what happened!?!)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Hajk, scoutläger, uppmärksamhet efter spelningar, mat... 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Aviciis låtar, Turisas låtar och Equilibriums låtar. Och lägerlåten såklart! Och Mamma Mia-låtarna också kanske. Och julmusiken från julkonsernet... Äsch, jag vet inte XD

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag, om det nu är möjligt. 2012 var ett väldigt bra år det med :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Hunnit hålla på mer med musik. Hade gärna velat skriva fler låtar!


Min egna låt jag skrev i våras

 

Favoritprogram på TV?
Solsidan och Ponnyakuten ;)


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var hemma och chillade. Var mycket ute i det jag tror var fint väder. (Läser blogginlägget från 21 april)

 

De bästa nya människorna du träffade? Mina nya klasskompisar ^^


Blev du kär i år? Lite. I en av mina julklappar. En drake som klänger sig fast på örat ^^

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? 

Dethär med att kunna growla. Och så vill jag ha mer muskler heheh XD


gammal bild jag hittade och lade till lite effekter på


Av Elin - 22 december 2013 19:30

En låt jag hade i pianoläxa för några år sedan som Becca/Nea/kmrinteihågvem sa att Nightwish hade gjort en cover på. Jag lyssnade på den och var fast ^^


Av Elin - 19 december 2013 14:25

God eftermiddag! 

Har inställd tyska, matte och kemi idag vilket betyder en hel dags ledighet! :D 


Alla konserter, luciafiranden och alla andra musikframträdanden är avklarade. Lägger kanske upp lite bilder nån gång framöver, får se hur det blir. Imon är det sista dagen i skolan och då ska jag vara med och spela julsånger i skolans café en liten stund innan det är avslutning med klassen. Sedan ska vi spela för lärarna och sedan är det jullov!! 


Idag har jag hjälpt mamma med julstädning och granhuggning och nu sitter jag vid pappas dator och slappar (eftersom internet inte funkar på någon av mina datorer just nu)


Och så en bild på en blomma så vi kommer i riktig julstämning... ;)

Av Elin - 14 december 2013 12:05

Tror aldrig jag har lagt upp någon musik med horn, så här får ni lite av den lilla mängd bra hornmusik som finns på youtube. En skön snubbe som alltid har solglasögon på sig, och eftersom det är jul så lägger jag upp en jullåt som snubben spelar ;)



PS. Den dåliga uppdateringen beror på tidsbrist och internetbrist, kommer nog bli bättre på jullovet ;)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards