Exist

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin - 31 maj 2013 16:45

Sätter igång med bloggningen på söndag, men endast tidsinställda inlägg med musik, youtubeklipp å lite andra grejjer. 


Men i alla fall... 

'SöndagsSkratt' kommer slås ihop med 'FredagsFilm', dvs 'fredagsfilm' kommer innehålla både roliga, intressanta och seriösa videos. I stället för 'SöndagsSkratt' kommer en ny kategori kallad 'LördagsLista'. 


Dock har jag två 'SöndagsSkratt'-inlägg förberedda så dessa får bli avslutet på den kategorin, ifall ni undrar varför det kommer 'SöndagsSkratt' trots att den är "nerlagd"


PS. Jag har även övergivit min signatur som annars är i slutet på varje inlägg. Får se om jag hittar på en ny eller om den är borta forevaaaaah....

 

Nu ska jag i alla fall sticka iväg på miniläger, och kommer inte tillbaka förrän på söndag. Sedan väntar en fullspäckad vecka så ses vi kanske nästa helg ^^

 

 

Av Elin - 30 maj 2013 20:52

Helleu!!


De senaste veckorna har jag som sagt haft väldigt mycket att göra, och mer blir det. Ville egentligen bara säga att jag har ganska mycket roligt att berätta och visa bilder ifrån sen när jag väl kommer tillbaka. När jag nu kommer tillbaka... Jag antar att jag är tillbaka runt nästa helg. Har lite mycket saker på gång även denna veckan så har inte tid att blogga. 


Hejdå ^^


 

Av Elin - 21 maj 2013 21:20

Blir ett inspirationsinlägg imon, sen kommer bloggen vara lite död ett tag framöver tills alla skolarbeten är överstökade ;) 


Vi ses! 


     


 

Av Elin - 20 maj 2013 21:05

Halluu!!


Har haft lite fullt upp igår och idag, så har inte bloggat förutom de tidsinställda. Igår sjöng (sjöng till ocH med solo VAD ÄR DETTA!?!?!) och spelade jag i kyrkan när nåra av mina kompisar konfirmerades, och efter det stack jag iväg på "efterfest" som varade till klockan sju. Åt en massa god mat så det kändes som att jag skulle spricka XD

Och idag kom Mila och Fia hem till oss och Fia fick rida på Fanny i paddocken i ösregnet och Youton förvånade mej med att snällt traska runt i paddocken (det är ju liiiite problem med det annars, för er som inte redan vet det). Han tjurade bara ihop en enda gång. 

Efter ridturen pratade vi, åt, tog hem shettisarna och spelade lite Amnesia. Så har väl min dag sett ut. Försöker just nu få klart min hemkunskapsuppgift och även lägga upp en fysikredovisning så att klassen inte somnar. 

Sånt har jag för mej på lediga dagar ^^ 


 


 

Av Elin - 18 maj 2013 14:33

God eftermiddag!


Började denna dagen med att gå upp klockan åtta. Kan väl säga att jag var lite smått död. Att gå upp föra klockan nio på en helg existerar inte... Men i alla fall, klockan nio var jag och resten av vår lilla kör på plats och övade en timme. Sen när jag och Jylli kom hem tog vi en lång runda i skogen med hästarna. Jättehärligt!! Förutom de rispor jag fick på armarna av alla granar förstås. 

Om någon timme blir jag upphämtad för att åka och titta på Fias konfirmationsredovisning och imorgon fortsätter det på tema Konfa så jag ska sjunga och spelar horn på Milas konfa. Konfa konfa konfa... 


 

Did you get it? HAHAHAH XD (jag är trött...)


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards