Exist

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin - 28 februari 2014 18:14


PS: Bloggningen lär ligga lite nere precis som innan jul. Har gaaaanska mycket i skolan med fysik, matte och andra tunga ämnen just nu. ^^

Av Elin - 22 februari 2014 22:15

Jag fastnar alltför ofta på youtube. Här är några söta getter ^^


Av Elin - 21 februari 2014 20:09

Hej!

Idag har jag lekt pyroman. En ganska vanligt förekommande händelse faktiskt. Gillar dendär plåttunnan som står i trädgården. Man kan slänga i lite gamla flingpaket, papper, julgranar, toarullar, trasiga strumpor och tända på och så får man en fin liten brasa och man själv och kläderna luktar rök för evigt. I alla fall om man står i röken och elden och inte fattar att det börjar bli varmt... ;)


 

Av Elin - 20 februari 2014 18:20

Jag har lyst med min frånvaro hela veckan och så har även tiden. Något som dock varit väldigt tydlig med sin närvaro är kemihemprovet och all matte. Nu är däremot kemin inlämnad och matten har jag hela helgen på mig att göra. Är dock försenad med lite andra uppgifter, men dom gör jag nog också till helgen. 

Idag ska jag bara vara leeeediiiiiiiiiig!! :D


Är nästan så man bara vill gipsa in ansiktet och försvinna, precis som jag gjorde en bildlektion på högstadiet: 

Av Elin - 15 februari 2014 17:40

Den nya finns som vanligt här till vänster och under texten är förra omröstningen :)


  

Av Elin - 14 februari 2014 20:15

För några dagar sedan på svenskalektionen skulle vi öva oss på att beskriva miljöer så vi skulle leta upp en läskig plats på skolan att beskriva. Det läskigaste jag hittade var ett gammalt öde klassrum.


 


Sedan när vi skulle visa varandra vad vi skrivit om hade en tjej i min klass skrivit om någon lucka i väggen med ett mörk rum innanför fullt med grus. Var tvungen att gå och titta...


 

Fint att det låg en död mus mitt i alltihopa också. Låg ytterligare två i det vänstra hörnet som inte syns på kameran. 

Av Elin - 13 februari 2014 14:00

Här är ett collage med lite halvdåliga bilder från en jätterolig helg mitt i veckan* då vi var ett gäng på åtta personer som bestämde oss för att hitta på något. Senaste gången vi träffades var på kanothajk i somras. (Nostalgi kan hämtas HÄR och HÄR)


Jag såg till att friskna till så mycket så att jag kunde vara med och i alla fall umgås. Sov i soffan när alla åkte iväg och spelade laserdome, men var med på kvällen då vi åkte och tittade på Frozen (= SEVÄRD FILM!). Sedan kom vi hem lite sent och åt, spelade Amnesia, tittade på teletubbies på danska och sedan gick hälften av folket och la sig medan jag och nåra till gick på nattpromenad. 

Efter 4 timmars sömn vaknade jag och Jylli och gick och tog oss lite smörgåsrånsfrukost. Sedan åt vi "second breakfast" med de andra när de vaknat. Efter det tvingade vi upp en göteborgare på en stor häst hehehheheh :D

När vi ätit sen körde vi twister som slutade med att alla i stället slängde sig på en hög bland madrasser och kuddar. Var liiiite dåligt med syre för vissa kanske... Sedan kom vi på att några hade ett tåg att passa och så blev det lite bråttom.


Har typ inga bilder. Hittade nån sparad snap, en screenshotad (dat swenglish) snap och lite mobildbilder bara.


 


*Det var en helg vanlig tisdag och onsdag men det kändes som helg och jag råkade säga helg några gånger. Därför var det en helg mitt i veckan :D


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards