Exist

Alla inlägg under april 2013

Av Elin - 28 april 2013 21:00

...dvs kör en såndär 5 saker du inte visste om mej. Eller vet inte om alla andra gör sånnahär men de senaste veckorna har jag sett väldigt många sånnahär inlägg runtom i den del av bloggvärlden där jag håller till. 


Men då kör vi, förhoppningsvis är det NÅN punkt som ni inte visste ^^


  • När jag fick min tandställning började mina tänder klia och göra ont och för att dämpa detta började jag bita på saker och håller på med det fortfarande. Pennfodral, flugsmällor, stifpennor, böcker.... Dock har jag ALDRIG bitit på naglarna. 

  • Jag har en 3D-plansch med en gris med hatt på i mitt rum. Den har hängt där i minst 10 år. 

  • När Piggelin och Raket lekte med varandra någon gång nafsade de varann i öronen. Jag blev nyfiken och testade att nafsa Raket i örat. Då nafsade han mig i knävecket. Slutsats: Leken fungerar häst + människa också :D Dock inget att rekommendera!

  • Jag har "skadat" mej när jag spelat piano. Fastnat med fingrarna i svarta tangenter när jag ska byta "ställe" snabbt samt slagit i långfingret ordentligt när jag ska upp å spela på de svarta tangenterna. Detta är bara några få saker. 

 

  • Att jämföra mig med andra får mej att utvecklas och bli bättre på allt jag gör. Att vara "bättre" än någon på något driver mig framåt och ger mig självförtroende. Detta låter så otroligt egosistiskt med det är tyvärr så det ligger till.


Detta KAN vara startskottet till en ny kategori om ni tyckte om detta inlägget. Dock blir det nog bara en sak du inte visste om mig varje vecka. Jag återkommer ifall det blir någon ny kategori eller inte ^^

 

 

Av Elin - 28 april 2013 18:15

Ny till vänster och den gamla är här under:


 

 

Av Elin - 26 april 2013 20:57

HÄR är en artikel om ridsporten. Jag brukar sällan orka läsa hela artiklar, men denna var riktigt läsvärd! 

 

 

 

 

Av Elin - 26 april 2013 18:21

Denna veckan har jag haft ca 4h rep och 6 konserter. 


Varje år anordnar lärarna på kulturskolan en teater med musik som spelas upp för barn i klass 2 och 3, detta för att de ska bli inspirerade till att börja spela. Tillsammans med våra lärare, orkestern, dansare och en liten fiolensemble har vi nu under tre dagar genomfört 6 konserter/föreställningar, skrattat, spelat och haft sagostund ^^


Alltid lika kul varje år!   << kolla vad jag hittade...

 

     

 

 

Av Elin - 26 april 2013 18:07

Hellu!!


Jag har inte skrivit på hela veckan, som ni kanske har märkt. Det är nämligen så att i tisdags blev vi av med internet och telefon eftersom telia hade kopplat fel när de skulle lösa ett problem med en i grannbyns telefon. Fick inte tillbaka internet och telefonen förräns idag, så det är anledningen till att jag inte bloggat ordentligt, förutom de tidsinställda ;)


 


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards