Exist

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin - 27 juli 2012 15:11

Dagen består av att packa, titta på pwediepie och senare i kväll ska hästarna till ett litet sommarbete där dom ska gå under tiden jag å syrran är på scoutläger. 


Under tiden jag är borta kan ni ju rösta på omröstningen, ge mej låtar jag ska göra covers på, kommentera, ställa frågor.... Vad ni vill. Eller så behöver ni inte göra någonting, det är upp till er. 


I alla fall, i morgon åker jag, men tror inte jag orkar uppdatera nåt mer innan dess, så säger väl hejdå och ni har ha en bra vecka utan mej ;D 


 

Bild från Skärsjölägret 2010

Av Elin - 27 juli 2012 10:10

Imon drar jag på läger och kommer inte hem förrens nästa lördag, den 4 aug. Under tiden jag är borta har jag gjort lite tidsinställda inlägg me fina bilder, så bloggen kommer inte ligga helt död x) 


Bara för det börjar jag sakna förra årets läger... (Ni kan läsa om det HÄR!) Det var verkligen de roligaste läger jag varit på! :D 


 

Av Elin - 26 juli 2012 20:09

Har hunnit med väldigt mycket idag. Först så skulle vi iväg å plocka upp en bal som fallit sönder eller nåt sådant, så då tog den 1-1½ timme. Efter de kom becca å mila hit å sedan skjutsade vi hem dom å åt middag hos nåra släktingar. Så denhär dagen blev ganska fullspäckad me grejjer haha x) 


Tänkte i alla fall visa lite bilder från mobilen som ajg tagit under de senaste dagarna ^^


 

Rider i stort sett varje/varannan dag, så denna lilla vy ser man rätt ofta ;)



 

Spottie passade på att hoppa in i bilen medans mina föräldrar snackade me nåra andra...



 

Ankorna är alltid lika populära ;)



 

Slet sönder den stackars höbalen å la den i nåra strängar så att hövagnen kunde plocka upp ^^


Arbetet avslutade med att jag å jylli fick hoppa upp i hövagnen å åka hem i den :D 


Av Elin - 25 juli 2012 16:29

Egentligen var det bara en kompis som ville se när jag spelade Slender för första gången på riktigt, så filmade och klippte ihop. 

Men jag har ju lite av en så kallad bloggtorka just nu, så de e väl lika bra å visa videon för er också så har ni nåt å titta på ^^ 


http://www.youtube.com/watch?v=CRIVhvQW3Uk&feature=youtu.be


Anledningen till att jag blev så himla rädd är att jag inte trodde att Slender skulle komma, men ändå var jag på helspänn eftersom jag ändå på nåt sätt visste att jag inte kan stå där hur länge som helst, så när han dök upp blev jag skiträdd, bara för att jag inte var riktigt beredd trots allt XD Oj, de blev lite rörigt, fråga om du inte hängde med haha ;)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards