Exist

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin - 30 juni 2011 21:37

Hittade lite bra musik nyss ^^


Av Elin - 30 juni 2011 19:25

Mamma sa nåt om åska innan.... "Det såg lite svart ut på himlen." Personligen har jag inte hört ett enda muller. Visserligen e de ju lite åskvärme, men aja, kan nog inte va så farligt ^^) (haha tkr den smajlisen e så söt ^^)).


I alla fall. Kmr en bild på en redig bonne XD


thihi ^^ Va bara tvungen att sätta fast ett höstrå i tandställningen ;)

Visst äääääääää ja vackär!? ;D


Va egentligen ingenting jag ville säga... Hade bara tråkigt. Ville blogga. Men visste inte om vad :P



Kunde inte låta bli =D


Hejdå era små stadsbor!! Nu ska lilla bonnatösen göra nåt annat än att sitta här å... va jag nu håller på me x)

Av Elin - 30 juni 2011 19:10

Sitter här å har träningvärk. Jippie. Not. Har typ "gjort nytta" hela dagen idag. Vid klockan elva började vi köra hö sen har set hållit på hela dagen. El vi fick sluta för ungefär en-enåenhalv timme sen, då jag skulle mata lite höns, ankor å getter. Sen hade jag å jylli lite vattenkrig.

Typ de som hänt idag :P


Asså usch va mina ben gör ont... :S Aja, ska själva me nåra bilder innan jag avslutar inlägget ^^


I måndags...


idag....


Inuti hövagnen x)

Av Elin - 30 juni 2011 10:25


Ska bara förtydliga att det är bara 20days nu, men orkar varken ändra kategorin eller bilden, så ni får bli lite förvirrade ^^ 


Nej, jag tänker INTE lägga in 30 youtubeklipp, skriver bara en lista. Utan länkar el nåt. Ni får söka upp musiken själva, om ni nu vill lyssna.


Juste, ni ser säkert numrerna, men de e bara för att jag inte ska tappa räkningen, låtarna står alltså utan inbördes ordning! :P


00. Låt - Artist/Band

01. Closer to the edge - 30 seconds to mars

02. Haru Haru - Big bang (finns endast på youtube)

03. Fallen - Rentrer en soi

04. Awake and alive - Skillet

05. Doomsday - Atreyu

06. The deep end - Scary kids scaring kids

07. Roscoe - Johnossi

08. Perfect weapon - Black veil brides

09. My heroin - Silverstein

11. Redemption - April divine

12. Sweet child o' mine - Guns n' roses

13. Slow burn - Atreyu

14. A prophecy - Asking alexandria

15. The morticians daughter - Black veil brides

16. Caught by desire - Entwine

17. Forget your heart - Silverstein

18. Fallen angels - Black veil brides

19. Korpens saga - Finntroll

20. Monster - Skillet

21. Fully alive - Flyleaf

22. You spon me round - Dope


;)

Av Elin - 30 juni 2011 10:21

... jag kortar ner listan till 20 dagar i stället ;)


Ja, jag ska SNART göra dagens 30days-inlägg! :P

Av Elin - 30 juni 2011 10:11

Hej på er. Ja, jag vet att jag inte bloggade igår, men blev inte av. Orkade inte. Först tog jag sovmorgon, sen fixade jag nyss vatten till ankorna, sen åt vi kinamat, sen stack vi till nåra kompisar (dvs cyklade ett antal kilometer i 298347928374 grader å gassande sol -.-) och sen sålde vi tre ankor å en tupp å efter de red jag, så blev fullt upp hela dagen typ. Dessutom hade jag ont i huvudet hela dagen oxå pga av solen å att jag inte hade sovit ordentligt. Råkade vakna vid fyra å kunde inte somna sen :/


Aja, nu e jag tillbaka!! Idag ska vi nog köra hö (IGEN). Runt 16 lass tror jag.


Blev ju ingen 30days igår, funderade på att göra två sånna inlägg idag i stället, men när fick se bristen på ämnen tänkte jag att de bara får bli ett inlägg idag, då jag måste spara på alla ämnena hahahah XD Om jag inte kommer på fler ämnen snart får jag väl helt enkelt bryta listan sen när ämnena e slut... :/


Aja, ska spara detta å börja med 30days, ska bara slänga in en bild på nåra nykomlingar först! :D


bästa bilden jag hittade.... Dom e sjukt svåra att fånga på bild å få bra skärpa, eftersom jag inte vågar använda blixten. :P

! ?

Av Elin - 28 juni 2011 22:58


Vadå för himla kakor?? o.O


Hhahhaha, firefox har blivit knäppt, el så har jag missat något...  

Av Elin - 28 juni 2011 13:30

Va ute å fotade innan. Som vanligt. Passade även på att får 2398479234857345 myggbett -.- Å lite andra bett, klättrade upp nåt kryp på mej å bet mej i benet :c Sen skrämde hästarna mej när jag gick omkring i deras hage å letade efter dom. Helt plötsligt dök dom bara upp från ingenstans. Trodde de va vildsvin först, då jag gick å tänkte på vad jag skulle göra om jag mötte vildsvin, så snacka om att jag blev rädd hahahah XD Asså hur dum får man va?? ;O


Aja, ska bjuda på lite nytagna bilder iaf ^^


  fjäril ^^   fjäril ^^   gräshoppa el va man kallar de   myyyys ;) björkskog   och till sist en bild på byn, tagen från nånhögplatssomjagintevetvamanskakallade :P


Nu ska jag iaf byta om å sen e de hökörning resten av dagen/kvällen. Bye!

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards