Exist

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin - 30 maj 2012 20:47

Jag är trött å .... Ja, TRÖTT helt enkelt.


Säger bara en sak: Geografiprovet får gå som det går, önska mej lycka till eller nåt...


 

Hahaha hittade denna bilden nyss, min syrra har tydligen lånat min kamera å fotat mitt koncentrationsface när jag spelade röj. Håller på med gumibanden, skjuter fram underkäken och sliter inte blicken från skärmen.

Men aja, bjuder på bilden. Nån gång ska ni ju ändå se mitt sanna röjfreak-jag bara för att jag nyss lärde mej hur röj fungerar ;)


PS. Jaaaaa, det är black veil brides och en gris med hatt på i bakgrunden.

Av Elin - 28 maj 2012 17:23

Nu när de e vår å jag har en hel del att göra så tidsinställer jag nåra inlägg fram till nästa måndag :) Tänkte jag skulle dela me mej av lite bilder som togs igår.


 

Av Elin - 28 maj 2012 17:11

Förlåt. Hann inte/glömde igår. Heh ^^


 

Av Elin - 27 maj 2012 20:40

Varit på kanothajk hela helgen, därav den extremt dåliga uppdateringen. Har ont i hela kroppen och råkade dessutom grilla mej själv i solen innan idag. Men det var det värt! Har varit så sjukt kul på hajken! Sov under bar himmel. Kallt och svårt att sova pga en dum gök, men annars gick det bra.


Kört lite "forsränning" på nybörjarnivå och sen va de dessutom två stycken som på något konstigt sätt lyckades snurra kanoten, så då fick dom baaaaaaadaaaaaaaa XD


Dock är jag vääääldigt trött just nu. Somnade kanske vid ett å så va det uppstigningsdags nån gång innan åtta.


I alla fall, ska visa en bild på min mobbade bränna som jag har blivit mobbad för hela hajken...


 

PS. Tyvärr får ni inga bilder just nu, då jag inte hade med mej kamera el mobil. Kanske lånar några bilder från hemsidan om det kommer upp nåra, vi får se ;)

Av Elin - 25 maj 2012 21:14

Allt är packat å klart inför imorgon. Sitter å käkar chips, som snart är slut, och passar på att flöta ner tangentbordet. Men ja, det är i alla fall gott, om man bortser från att hela min mun svider å att jag är sjukt törstig just nu.


Ville bara uppdatera lite, eftersm bloggen kommer vara så gott som död nu i helgen då jag ska ut å paddla hehe. Gonatt, nu ska jag gå å ta nån sprit mot insektsbett å sen ska jag sova. Natti! :)


PS. Asså inte sprit heeelaan gååååååååår osv utan sånt där descificefinerande medel. GAH va heter det? Asså bakteridödande på nåt sätt. Ni fattar nog, och jag känner att jag blir mer å mer slarvig me mitt språk :P Nemen gonatt på er!

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards