Exist

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin - 31 augusti 2012 20:51

Just nu sitter jag och äter kexchoklad och lyssnar på nice musik. Känner för att dela med mej lite! ^^ 


http://www.youtube.com/watch?v=yh3pYO26I3I


 

Av Elin - 31 augusti 2012 20:00

Tjohej!! Skolveckan är äntligen slut och man kan tillbringa dagarna med att slappa och umgås med hästar och ankor i stället för att sitta och plugga. Dock slipper jag nog inte plugg i helgen, har läxa i alla mina hat-ämnen + engelska som är mer acceptabelt XD


Var ute och red med syrran innan och hästarna var hur pigga som helst efter att ha vilat sedan i måndags. Vi lät dom sträcka ut i några rejäla galopper, och Youton gjorde av med överskottsenergin genom att sparka lite bakut några gånger. 


Nu har jag förresten en fråga till er. Tycker ni att jag ska ha en ny kategori där jag skriver om dagens ridpass, eller är det bra som det är nu när jag bakar ihop lite om dagens ridning i ett vanligt inlägg? 

 


Under tiden ni svarar i en kommentar kan ni lyssna på en bra låt :D


http://www.youtube.com/watch?v=p9jEizkEdis


 

Av Elin - 30 augusti 2012 21:15

HalliHallå! 

Imon är det fredag. Jippie, hade jag sagt om det inte hade varit så att vi ska ta skolfoto imon... :P The worst day of the year. 

Okej, det är väl inte så farligt förutom att man har lite klädbeslutsångest och att fotot blir dåligt hur man än ser ut x) 


Känns i alla fall bra att bara ha tre lektioner imon.


 


 En annan sak som känns bra är att jag ska vara med på häcklöpningen på skolans friidrottsdag. Älskar häcklöpning, även om jag får ont överallt efteråt XD Men det är ju så kuuuul!!!


Aja, kommer nog bättre uppdatering i helgen, vi ses då, hejdå! ;)



 

Av Elin - 29 augusti 2012 19:15

Känner mej stolt som pluggade lite på riktigt och då gjorde bra ifrån mej på läxförhören på både tyskan och engelskan. Tänk om jag lyckas fortsätta såhär hela nian, kanske kan jag lyckas höja mej i några ämnen då? x) 


Heheheh, jag har baaaaara skola i huvudet typ. Framför allt NO, matte och tyska. Men de e ju faktiskt lite roligt! ^^ 


Har skönt nog inga läxor tills imon, däremot har vi de tio första ämnena i metanserien tills fredag. Inte så svårt. Ska ju bara plugga in 10 betäckningar, 10 strukturformler, 10 namn och kunna dom i ordning och veta om det är gasformigt eller i flytande form i rumstemperatur å så, nej inte alls så krångligt... ;)


   


 


Av Elin - 27 augusti 2012 20:43

Det är måndag och jag är jättetrött, sitter och pluggar kemi och kom ganska nyligen in efter en ridtur. Började dagen med bild i två timmar, sen matte och efter det lunch. Sen hade vi musik, tio minuters rast och sedan tre lektioner efter varandra. Mitt schema asså </3

 


Tänkte iaf bjuda på lite pianoinspiration som ingen antagligen är intresserad a, men det struntar jag i ^^ 


http://www.youtube.com/watch?v=NzGgX1DihPw


 


PS. Uppdateringen kommer vara lite sisådär nu under skolveckorna eftersom jag är ganska trött när jag kommer hem, har läxor och en del aktiviteter. Bara så ni vet. 

Av Elin - 26 augusti 2012 11:45

Ska nog börja lägga ut nya omröstningar lite mer regelbundet tror jag. Har tänkt att det ska komma en ny varje helg, men då ska minst 10 ha röstat, annars får omröstningen vara kvar en vecka till ;)

Och en en ny sak till, kör varannan omröstning seriös och varannan oseriös (dvs att denna gången är det en ganska seriös fråga), annars kommer jag få total idetorka XD


I alla fall, finns numera en ny omröstning här till vänster och här är resultatet på den gamla :)


 

 


Av Elin - 25 augusti 2012 19:27

Gjort lite småändringad vad gäller bloggens utseende. Bytte ut lite bilder i headern och om ni scrollar ner lite så ser ni att i menyn till vänster har jag bytt ut bilderna. Vad tycks?? ^^


 


Tror jag ska göra en heeeelt ny header någon gång, men vet inte riktigt hur jag vill att den ska se ut osv, så det får vänta ;) Det är inte förbjudet att lämna förslag, ideer och önskemål!

 

 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards