Exist

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin - 31 januari 2013 20:08

Fick en fråga för nåra dagar sedan om jag fortfarande har kvar min tandställning, och nej, det har jag inte. Jag tog bort den 6 december -12, men då fick jag i stället två ståltrådar fastlimmade på baksidan av framtänderna. 

Var hos tandläkarn i måndags, och blev inte av med dem, och eftersom nästa tandläkarbesök är om cirka ett halvår antar jag att ståltrådarna ska sitta kvar tills dess. Så på sätt och vis har jag fortfarande tandställning ;)


 


 


Av Elin - 31 januari 2013 18:46

Testat "discobowling" nån gång?? ;) I måndags, på det lilla "utflykten" med kören började musik att spelas i slutet av vår speltimme och sedan blev allt mörkt och skorna och en massa annat började lysa. Va faktiskt rätt coolt ^^


     


 

Av Elin - 30 januari 2013 17:34

Hmm...  De e onsdag idag va? Jao, så är det nog. Det betyder att om en vecka drar nationella proven igång. Allting börjar med två svenskaprov, ett på onsdag nästa vecka och ett till på fredagen (tror jag det var). Usch... Fast det går ju inte att plugga till dom, men tanken på att sitta i ett klassrum i tre timmar å skriva prov... njaaaaeee inte riktigt nåt för mej kanske :P 


Men det går nog att överleva. Det är ju bara 5 ämnen jag ska ha prov i, sammanlagt blir det ca 9-13 (ungefärligt räknat) prov, dvs 9-13 förmiddagar. Och varje prov... Hur långa är dom egentligen? Äsch, vi säger 2,5 jämnt å bra. Då blir det 22,5-32 h ~ ett dygn = 24 h  = 86400 minuter. Sammanlagt spenderar man bara en enda dag med nationella proven under hela året 2013. 1/365, eller en trehundrasextiofemtedel, om man nu ska använda sitt korrekta språk. 

Nämen dehär proven kan man ju fundera på... 


1.50 XD

http://www.youtube.com/watch?v=VwD6gKc67iM

Av Elin - 29 januari 2013 16:45

  

Bilden har ingenting med citatet å göra, men ville ha lite färg på inlägget ^^

 

Av Elin - 28 januari 2013 17:00



Måndag igen. Har inte så mycket att skriva. Ska iväg till jkpg med körgänget och bowla (tror jag det var) snart. Ni får i alls fall ha en fortsatt bra dag ;)



  Bild från weheartit

 

 


Av Elin - 27 januari 2013 18:45

I eftermiddag har jag för ovanlighetens skull varit på bio och sett The Hobbit tillsammans med Isa. Helt fantastisk film!! Dock hatar jag Gollum och Saruman, men dom måste ju vara med så det är bara att försöka acceptera deras existens ;) 


Har inte så mycket mer att säga om dagen. Ridit, som vanligt. Inte gjort mina läxor. Det vanliga.


http://www.youtube.com/watch?v=nOGsB9dORBg


 

Av Elin - 27 januari 2013 18:30

 

Tvingade jylli att blåsa iväg lite snöflingor hehe...


 

Av Elin - 26 januari 2013 14:58

Dagen hittills har bestått av markträning med "storhästarna" samt lite pulkaåkning. Just nu sitter jag och lyssnar på musik gjord av en grym snubbe kallad Adrian von Ziegler, och även lite andra låtar som liknar hans.

Jag har lagt till en ny genre i min samling med favvogenres, nämligen keltisk musik. Och har dessutom börjat gilla folk metal, viking metal, pirate metal, pagan metal och celtic metal mycket mer än innan haha XD


Keltisk musik ^^

http://www.youtube.com/watch?v=59Ri26PIOLs


Pirate metal! :DDDDDDDDD


http://www.youtube.com/watch?v=c3YZC9Grtsc


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards