Exist

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin - 31 oktober 2012 20:15





     


   

Av Elin - 31 oktober 2012 19:15

Sitter här och slickar på mina tänder som är sträva efter att tandläkarn slipat bort lite av dom. Snart har tandställningen gjort sitt. 6 december. Då är jag så gott som tandställningsfri. Fram tills dess ska jag hålla på med gummiband och titta på min fina underkäke som tandläkarn slipade till idag så det blev en rak tandrad. 


Förutom att ha varit hos tandläkarn har jag idag ridit och spelat laserdome. Skitkul! :D


Imon blir de lite städning och på eftermiddagen ska jag till frisören och fixa till min lugg som har vuxit sig ner till näsan nu xP 


Och nu ska ni få en bild på en höna! (Hennes frisyr påminner om den jag har när jag har haft bla luggen invirad i en handduk efter en dusch XD)


 


 

Av Elin - 30 oktober 2012 15:41

Tänker släppa dedär me att 10 måste ha röstat, och tänker även släppa dedär med att lägga upp ny omröstning varje söndag. I stället byter jag omröstning lite när jag själv vill, så idag är en dag som jag vill byta omröstning x) 


Här är den gamla: 


   

Av Elin - 29 oktober 2012 20:42

Under eftermiddagen har jag i stort sett inte gjort nånting. Tittat på en film min fysiklärare sa att vi skulle titta på om vi fick tid över. Spelat horn å piano. Matat och vattnat hästarna. Käkat godis. Pillat bort skorpor från mina nästan läkta sår på benet. 


Men ai alla fall. Tänkte avrunda dagen med lite musik, och sedan ska jag nog sova el nåt. ^^


http://www.youtube.com/watch?v=byMWK8EwQfY


 

Av Elin - 29 oktober 2012 15:18

Började dagen som alla andra måndagar, dvs gick upp klockan 6 och åt frukost me syrran. Och som alltid på måndagar så  var vi ute ur huset runt sju. Dock inte på väg till bussen. I stället tog vi in hästarna i stallet, och sedan kom hovslagaren runt halv åtta. 

När han var klar runt nio, halv tio åkte jag, mamma å jylli till jönköping för lite shopping. Köpte tandkräm... 


Nämen fick med mej lite saker hem faktiskt, för ovanlighetens skull. Tänker inte göra som alla andra bloggar och lägga upp shoppingen, för jag antar att tandkräm, godis och ridvantar inte är så intressant ;)


Nu ska ni får en bild på en anka, eller nej, jag menar höna. Har ju slut på ankbiler nu XD Tror dessutom jag ska bjuda på en grym låt senare idag, måste bara dela med mej av lite awesome musik jag hittat!! 


 


 

Av Elin - 28 oktober 2012 18:59

Har börjat hitta grym musik igen haha x) (bland annat tack vare power metal-listan på songpop) 


Men här är en låt jag lyssnat på typ hela veckan ;)


http://www.youtube.com/watch?v=Ho9L2J2RIy8


 

Av Elin - 28 oktober 2012 18:14

Bloggade ingenting igår och knappt i förrgår heller, som ni kanske märkte. Började med en mer eller mindre rivstart. I går var jag på första hjälpen-kurs i några timmar och kan nu HLR mm. Var sedan hos en kompis med nåra till och kom inte hem förrän runt halv tolv inatt xP

Helgen fortsatte med att sjunga i kyrkan med kören idag, och sedan stack jag och syrran ut på en ridtur. Första turen efter min omkullridning. Gick väl sådär, min fot ville inte vara med så jag satt som en liten nybörjare på hästen å bara höll i manen hahaha XD För att göra allt ännu bättre fastnade kompressen i såret så fick sitta me foten i blöt tills den lossnade. 


Men bloggningen kanske inte kommer vara sådär jätteaktiv under lovet. Har en del inplanerat! ;) 


Nu ska ni få en bild på en anka. Förvånade? 


 


 

Av Elin - 26 oktober 2012 19:18

 

 

HÖSTLOV!!!! :D

 

 

 







 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards