Exist

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Elin - 5 juli 2011 17:46

Sitter å redigerar klipp å videos. Ja, till "videobloggningen" hahaha x) Har åtminstonde 50 minuter att klippa och redigera. Ska korta ner allt till 5-15 minuter hade jag tänkt ^^


I alla fall. Hade ju en liten minitävlings som de flesta ignorerade. Det var en tupp/höna/whatever på bilden och vinnaren hittar här!


Aja nu ska jag fortsätta... hej då ^^

Av Elin - 5 juli 2011 14:54

Som alla andra sommarlovsdagar så har jag chillat idag med ;) Även hunnit med en ridtur i skogen innan det började regna.

I alla fall, blev lite paff när jag fick se tidningen idag på morgongen. Asså nej, jag brukar inte läsa tidningen, men pappa tkte de va nåt jag borde se ^^


 

För nåra dagar sedan, tror de va i förrgår till å me, hade jag lite tråkigt å kom på att man skulle ju kunna skicka in lite bilder till lite tidningar å sånt x) Skickade in två bilder till Smt, och gissa vad? Båda kom med, i samma tidning oxå. Olika delar bara. En i första delen å en i andra XD

Okej, vene hur mke "konkurrans" man har när man skickar in bilder, smt kanske bara får in tre bilder per dag, men ändå, rätt coolt att dom valde just miiiinaaaaa bilder hahahaha x)


Aja, nu ska jag börja jobba lite med en video. JA, det är DEN videon ^^

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards