Exist

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Elin - 19 juli 2011 20:53

har sett ut såhär i säkert en timme nu, borde jag göra nåt? Och vad kan jag göra? ;PBörjar tappa tålamodet XC


 

Av Elin - 19 juli 2011 19:12

ca tjugo minuter, en kvart kvar av uppladdningen -.- Bläääää, går så långsaaaaaaaaaamt!!

Under tiden har jag iaf städat lite me syrran, avinstallerat nåra onödiga program (2 GB mer minne nu! HAPPY!!!!!!!!) å bara tråkat... kollat runt på lite bloggar typ. Ja, nivet sånt där man gör när man inte vet va man ska göra ^^


Aja, ville bara egentligen visa att jag lever och att videon e på g, så hoppas ni inte typ dör av tristess el nåt. haha längtar ni ens??nä, kunde ju nästan gissa de -.-


aja byebye bis zwanzig minuten el nåt ;P

Av Elin - 19 juli 2011 17:47

Videoöverföringen går långsamt.... -.-


Ni kan få en bild så länge! x)


 

Av Elin - 19 juli 2011 17:33

Ni märker säkert att jag gör nya omröstningar varje dag... Tänkte jag ställer alla frågorna i ett inlägg i stället. Eller asså jag ska ju ha kvar omröstningen jag har nu, men har ju fleeeeeeeeeeeer frågor till er som jag hoppas läser bloggen ^^


Frågorna jag vill att ni besvarar i en kommentar:

1. Redigerade eller oredigerade bilder?

2. Vad ska nästa video handla om?

3. Varför läser du bloggen?

4. Hur kom du hit första gången?

5. Vad vill du ha mer av på bloggen?

6. Ska jag ha svart tema på bloggen i stället för vitt? (alltså svart bakgrund osv...)

7. Säg vad du tycker om bloggen! (okej, de va ingen fråga, men ändå... ;P)


Skulle va kul om ni svarade ^^ Fast antar att jag får typ två kommentarer på detta inlägget, eftersom typ alla ignorerar mej när jag vill saker :(

Ta frågestunden till exempel... Har fortfarande bara fått EN fråga! Taskigt! :c Ni vet faktikst inte allt om mej även om ni tror de! xP


Aja, ska kanske inte klaga heheh. El jo, de ska jag, men jag ska sluta skriva nu så att ni kan slänga in en kommentar här nedan å sedan ställa en liten fråga till mej i rutan till vänster ;)

Av Elin - 19 juli 2011 17:15

Sry för att jag inte har bloggat idag, men har ridit, flyttat hästar å sen har jag å jylli påbörjat städningen av huset. Mamma blev inte så glad när vi sa att vi hade gått igenom hennes pappersabete å hela skrivbordet, men aja. Ser rätt bra ut nu.


Har tagit en paus från städningen nurå å håller på å lägga upp en video på youtube, som jag sedan slänger in i ett inlägg senare, om sådär 120 minuter el så då uppladdningen antagligen e klar ;P

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards