Exist

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Elin - 25 april 2012 20:32

Dagen har varit fullspäckad me skola, repetition och slutligen den första konserten. Imon taggar jag konserter hela dan för små barn som förhoppningsvis ska lockas till att börja spela nåt intrument :D Älskar verkligen dessa konseter!!


Ja, har väl inte så mycket mer å säga. Ska tipsa om en låt som inte går att tröttna på å sen får ni en random bild som jag hittade ^^


Nomy - A dream for the weaker


 

Asså mitt hår har typ jättemånga konstiga nyanser i sig... Jättemörkt å jätteljust å allt därimellan xP (fråga inte vad jag gör på bilden)

Av Elin - 25 april 2012 20:20



Haha, ja... Vad ska jag hitta på att skriva på denhär punkten egentligen? Men ja, ehm, hur ofta träffar man en ankgalen och hästtokig tjej som älskar musik, att leka me maten, att immitera knäppa ljud och som har jättekonstig humor.


Nemen, förstår inte ens meningen me denhär punkten hahahah XD Alla är ju unika å speciella på sitt sätt. Jag lär ju ha egenskaper som nån annan också har, men tror knappast att ingen har ALLA de egenskaper som jag har osv.


Är lite som ett alfabet typ, finns endast 28 bokstäver, men dessa kan ändå bilda hundratusentals ord. Och det finns en massa olika härliga (och mindre härliga) egenskaper man kan ha, och alla dessa har kombinerats på flera miljarder olika sätt, för att forma varje individ. Ja, så måste det va! ;)


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards