Exist

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Elin - 22 februari 2013 21:21

Såhär ser det ut när jag är ute på gårdsplanen och ska fota. Katten och ankorna vill båda ha min uppmärksamhet, och de hatar varandra XD

Innan bilden togs blev Spottie, katten, lite nypen av ankorna för att hon gick för nära så hon gömmer sig nu lite havt bakom mitt ben


 


 


Av Elin - 22 februari 2013 18:15

Dagen bestod av fysiklabb, A- på senaste fysikprovet, håltimme,ekonomisagor, och lite okontrollerat, vild och speedat skridskoåkande. Och en MASSA träningsvärk efter gårdagens fyspass. Väl hemma efter skola å spellektion å allt sånt råkade jylli slå en mikrovågsugnsdörr i ansiktet på mej så jag fick näsblod heheh XD Första näsblödningen på typ fem år!!


Men i alla fall... Nu är allt frid och fröjd och jag såg nyss en ocensurerad version av pewdiepie's harlem shake... -.- USCH! 

Jag ska iiiiiiiiiinte länka den för den e inte sevärd. I stället ska ni få nåra bilder på såntdär sjögräs. Eller asså de e gräs vid en sjö. Vass heter det nog. 


 


     

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards